Skocz do zawartości
MarQueS

kilka pytań

Recommended Posts

Witam.

Niedawno kupiłem bilet w atrakcyjnej cenie do NYC ,mimo że nie mam wizy... wiem że najlepiej najpierw ubiegać o wizę a później bilet, przejdźmy do rzeczy.

Od 3,5 lat pracuję - umowa o pracę na czas nieokreślony i także studiuję zaoczne II rok. Myślę że jest szansa że dostanę wizę turystyczną chociaż nie ma gwarancji na 100%, co sądzicie?

Co do wypełnienia wniosku:

1. Numer lotu - koniecznie muszę wpisać?

2. Plan podroży - mam zaklepane kilka miejsc ale chciałbym wiedzieć czy bez obaw mogę wpisać że planuję oglądać mecze NBA, NHL i MLB na stadionie?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

możesz wpisać gorzej jak padnie pytanie o NHL i wtedy wyjdzie czy jesteś widzem,jedziesz jako kibic.

jak masz juz bilet to wpisz numer lotu.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Godzinę temu, MarQueS napisał:

Witam.

Niedawno kupiłem bilet w atrakcyjnej cenie do NYC ,mimo że nie mam wizy... wiem że najlepiej najpierw ubiegać o wizę a później bilet, przejdźmy do rzeczy.

Od 3,5 lat pracuję - umowa o pracę na czas nieokreślony i także studiuję zaoczne II rok. Myślę że jest szansa że dostanę wizę turystyczną chociaż nie ma gwarancji na 100%, co sądzicie?

Co do wypełnienia wniosku:

1. Numer lotu - koniecznie muszę wpisać?

2. Plan podroży - mam zaklepane kilka miejsc ale chciałbym wiedzieć czy bez obaw mogę wpisać że planuję oglądać mecze NBA, NHL i MLB na stadionie?

A na kiedy masz bilet ?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Roelka napisał:

Sadze, ze masz szanse 50/50. 

Tak zle to nie jest, jaki jest procent odmówić, 6%? No to szansa  94-6.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

35 minut temu, andyopole napisał:

Tak zle to nie jest, jaki jest procent odmówić, 6%? No to szansa  94-6.

No nie, bo proces odmów nie jest przecież losowy.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta