Skocz do zawartości

Praca za granicą/zamieszkanie w USA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie znalazłem na to odpowiedzi, więc postanowiłem. Że napiszę do was.

Jestem jeszcze młodą osobą, mam dopiero 17lat. Jestem elektrykiem w zawodówce 1klasa i się zastanawiam nad moją przyszłością.

Planuję po tej szkole pójść do liceum 2letniego/później ewentualnie na studia.

Podczas, gdy chodzę do zawodówki chciałbym nauczyć się także programowania w domu przez ten czas.

Ponieważ ciekawy jestem tego, zacząłem ostatnio od programu C++ i ostatnio sobie coś tam próbowałem napisać w programie. Dopiero się uczę, aczkolwiek staram się, głównie z internetu korzystam. Czasami napiszę na jakimś forum o pomoc, co znaczy dany kod.

Zapewne jeszcze mam trochę czasu, ponieważ w wieku 18lat będę pracował w Polsce, chodź rozmyślam pracę w Niemczech jako elektryk, nabieram doświadczenia powoli.

Powiem, że wolałbym pracę umysłową, nie lubię się męczyć na praktykach jako elektryk. Aczkolwiek wybrałem ten zawód, ponieważ tak zasądziłem.

Domyślam się że to forum nie służy do pytania jaka praca lepsza więc od razu zapytam.

 

Czy przyjmą po takiej zawodówce/liceum do USA jako elektryk/ewentualnie programista?

Nie byłem nigdy w USA. Pierw wolałbym pozwiedzać, czy mi się tam spodoba.

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie jest twoje wyksztalcenie ale wizy... USA to nie Niemcy, nie mozesz sobie pojechac i pracy wyszukac: musisz miec wize pracownicza. Poczytaj troche na ten temat, pomysl o wyjezdzie turystycznym do USA zeby sie zorientowac czy to w ogole twoje klimaty. Generalnie ludzie z bardzo praktycznym zawodem dobrze sobie daja rade w USA. Twoj problem bedzie jak to zrobic legalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, katlia napisał: