Skocz do zawartości

Wyjazd do USA ma sens w wieku 19lat?


burberry

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. W styczniu kończę 19 lat, maturalna klasa, a po niej w sumie to nic. Aktualnie od prawie roku pracuję jako kierowca w tutejszej restauracji, więc pieniądz jakiś wpada na drobne wydatki. Zastawiane 10 tysięcy z 18-tych urodzin. Od roku powiedziałem sobie, że po maturze chce wyjechać do Stanów - sam. Oczywiście w celach zarobkowych. W najlepszym wypadku myślę, że będzie to wyglądało tak. Dostanę wizę, polecę najtańszym samolotem w jedną stronę (celuję na Chicago) dostaję pracę, robię tam 4-5 miesięcy wracam do kraju z pitosem. A teraz powiedźcie mi jak na prawdę to będzie wyglądać i jak mam się na to przygotować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, burberry napisał:

 Oczywiście w celach zarobkowych. W najlepszym wypadku myślę, że będzie to wyglądało tak. Dostanę wizę, polecę najtańszym samolotem w jedną stronę (celuję na Chicago) dostaję pracę, robię tam 4-5 miesięcy wracam do kraju z pitosem.

Też tak marzyłem w wieku ~17 lat ( serio, zobacz moje pierwsze posty na forum :D ), ale niestety łatwo nie ma. Jeśli chcesz załatwić wszystko legalnie i na takich warunkach jakie opisujesz, to najlepszą opcją byłby dla Ciebie program work&travel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Work&travel jest tylko dla studentów. 

Generalnie kolejny post nastolatka który marzy o USA ale nie rozumie że bez wizy plan się nie uda. A nastolatek na wizę pracowniczą szans nie ma. Na nielegalu też go nikt nie zatrudni. 

Nie rozumiem po co młodzi tak kombinuje kiedy mają całą Europę "wolna". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Roelka napisał:

Work&travel jest tylko dla studentów.