Skocz do zawartości
Ter1020

Opłata wizowa potwierdzenia/ problem ze stroną

Recommended Posts

Będę wdzięczna za odpowiedź/ pomoc. Wniosłam opłatę wizową (przelew internetowy), myślę, że wykonałam wszytsko poprawnie, w tytule podałam numer CGI, który oczywiście zachowałam. Kiedy wchodzę na stronę, gdzie umawia sięspotkania i kilkam nowy wniosek/umów spotkanie, to pojawia się okno wniosku do wypłenienia od początku zamiast opcji umówienia spotkania... Zaczynam się martwić, czy wszytsko zrobiłam dobrze. Czy może mieć to związek z tym, że dokonałam wpłaty w sobotę i opłata się jeszcze zaksięgowała, czy coś pochrzaniłam? :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Liczone są dni robocze. Sobota i niedziela nie jest dla banku dniem roboczym, dla ambasady również nie.

 

PRZELEW ONLINE Z INTERNETOWEGO KONTA LUB GOTÓWKĄ W BANKU OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O WIZĘ

  • Korzystając z tej metody płatności spotkanie z konsulem można wyznaczyć po godzinie 13: 00 następnego dnia roboczego, jeśli opłata dotrze do naszego banku do godziny 17:00. Jeżeli opłata wpłynie po godzinie 17: 00, spotkanie można wyznaczyć po 13:00 drugiego dnia roboczego. Czas aktywacji opłaty zależy od tego, kiedy nasz bank otrzyma Państwa płatność.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem co robić, ponieważ nadal mam ten sam problem, choć jest już wtorek, więc powinna istnieć możliwość umówienia spotkania, a na stronie nadal to samo, czyli zamiast możliwości wyznaczenia daty spotkania pojawia się cały formularz od początku, a nie chcę przechodzić kolejnych kroków, bo boję się, że wygeneruje mi nowy numer CGI. Czy ktoś z was mógłby mi powiedzieć, czy istenieje możliwość kontaktu z kimś w tej sprawie?

Edytowane przez Ter1020

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W poście haneczki masz to wszystko wyjaśnione ;)

Zapłaciłeś w sobotę, czyli jakby w poniedziałek. Zakładając, że w poniedziałek do 17 oni otrzymali Twoją wpłatę, to będziesz mógł się umówić na spotkanie dzisiaj po 13. Jeśli nie dostali Twojej wpłaty wczoraj do 17, to umówić się będziesz mógł dopiero jutro po 13.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest już środa po 15, a u mnie nadal ta sama sytuacja, czyli zamiast możliwości umówienia spotkania pojawiają się wszystkie kroki od początku... Czyli jednak chyba coś poszło nie tak, dlatego ponawiam prośbę, czy ktoś z was wie z kim mogłabym się w tej sprawie skontaktować?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo proszę o pomoc, nie wiem co robić, a sprawdzałam już chyba ze sto razy i raczej wszytsko wypełniłam poprawnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ok, wszystko się wyjaśniło i na szczęście jest dobrze, udało mi się umówić na rozmowę.

Napiszę o co chodziło, bo może w przyszłości ktoś może być równie skonfudowany działaniem tej strony do umawiania spotkań co ja. Napisałam maila na adres podany na stronie przesłanej przez haneczkę i rano już miałam odpowiedź, poprosili o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Następnie dostałam maila z informacją, że stasus mojego profilu  na stronie się zmienił oraz adnotację bym weszła na stronę i wybrała "umów spotkanie", a nastepnie przeszła przez wszytskie kolejne kroki (do pewnego momentu takie same jak w pierwszym etapie), a potem pojawi się kalendarz i możliwość umówienia spotkania.Tak też było. Przypuszczam, że już wczoraj miałam taką możliwość, tylko nie wiedziałam, że aby umówić rozmowę muszę przejść te same kroki raz jeszcze.

Dziękuję jeszcze raz za pomoc!

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×