Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć wszystkim,

Ja i moja żona obecnie mieszkamy w Dubaju w Emiratach Arabskich. Niestety Dubaj nie jest miejscem, w którym można osiąść na stałe, dlatego pojawił się plan, aby przenieść się do USA i tam zacząć zapuszczać korzenie.

Moja żona pracuje jako Cabin Crew/ Flight Attandant dla lini lotniczych Emirates a ja jestem dyplomowanym Grafikiem Projektantem /Art Directorem w Dubajskiej agencji reklamowej.

Przeszukaliśmy trochę informacji w necie na temat sponsoringu, zielonych kart ect., ale nie mamy jednoznacznych odpowiedzi -dlatego tu piszę, bo to forum wydaje się najbardziej wiarygodne. Proszę, abyście udzielili nam jakiś informacji - w jaki sposób moglibyśmy się przenieść do USA na stałe. Temat loterii wiz jest już przeniesiony na 2019 rok wiec pozostaje nam tylko sponsoring.
1) Jakie mamy szanse dostania wiz sponsorskich w naszych profesjach?
2) Czy są jakieś firmy, które legalnie organizują sponsoring?
3) Czy są jeszcze jakieś "sposoby" na dostanie pozwoleń o prace w USA?
4) Czy każda firma może złożyć wniosek do urzędu o wizę sponsorską (dla pracownika spoza USA)czy tylko duże korporacje?
5) Czy znacie i możecie polecić jakieś kancelarie prawne w US, które zajmują się organizowaniem wiz sponsorskich?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pomoc. Proszę też pisać na priv.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

11 minut temu, JackMagda napisał:

Cześć wszystkim,

Ja i moja żona obecnie mieszkamy w Dubaju w Emiratach Arabskich. Niestety Dubaj nie jest miejscem, w którym można osiąść na stałe, dlatego pojawił się plan, aby przenieść się do USA i tam zacząć zapuszczać korzenie.

Moja żona pracuje jako Cabin Crew/ Flight Attandant dla lini lotniczych Emirates a ja jestem dyplomowanym Grafikiem Projektantem /Art Directorem w Dubajskiej agencji reklamowej.

Przeszukaliśmy trochę informacji w necie na temat sponsoringu, zielonych kart ect., ale nie mamy jednoznacznych odpowiedzi -dlatego tu piszę, bo to forum wydaje się najbardziej wiarygodne. Proszę, abyście udzielili nam jakiś informacji - w jaki sposób moglibyśmy się przenieść do USA na stałe. Temat loterii wiz jest już przeniesiony na 2019 rok wiec pozostaje nam tylko sponsoring.
1) Jakie mamy szanse dostania wiz sponsorskich w naszych profesjach?
2) Czy są jakieś firmy, które legalnie organizują sponsoring?
3) Czy są jeszcze jakieś "sposoby" na dostanie pozwoleń o prace w USA?
4) Czy każda firma może złożyć wniosek do urzędu o wizę sponsorską (dla pracownika spoza USA)czy tylko duże korporacje?
5) Czy znacie i możecie polecić jakieś kancelarie prawne w US, które zajmują się organizowaniem wiz sponsorskich?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje i pomoc. Proszę też pisać na priv.

1. Tak

2. Zasadniczo nie - uproszczenie ale dosc zgodne z prawda.

3. Zrob troche rozeznania bo pytanie jest slabe. Masz wizy pracownicze - tymczasowe, sponsorowane przez pracodawcow i masz rezydencje (zielona karte) - ta druga moze byc sponsorowana przez pracodawce, mozna dostac ja w loterii lub przez rodzine.

4. Kazda ale malo ktora bedzie chciala bo wiaze sie to z kosztami, wysylaniem petycji, wynajmowaniem prawnika itd.

5. Jest ich mase. Tyle ze wynajmuje je pracodawca wiec Tobie sa do niczego nie potrzebne. Moja firma uzywa Fragomen z NYC, proponuje nie pytac o koszty (jakbys wpadl na taki pomysl) bo spadniesz z krzesla.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zgłoszenia do loterii są na jesieni i może w tym roku też będą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jako cabin crew to raczej bez szans. Sama swojego czasu aplikowalam do Delty/AA i Southwest i przegladalam mnostwo innych lini i kazda w opisie stanowiska i wymagan ma punkt dotyczacy wymagania pozwolenia na prace. Poza tym jak maja proces aplikacji to zainteresowanie jest tak ogromne, ze na prawde nie ma potrzeby sciagania kogos na sponsoring. ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poza tym, to jest cholernie ciezka praca a pieniadze wcale nie takie rewelacyjne. Z tym zwiedzaniem to tez bajki. Samoloty teraz nie stoja po kilka dni na zagranicznych lotniskach. Stewardessy poprawia makijaz, przymiota troche smieci I frruuu nazad. albo co gorsza w drugi koniec USA. Bywa ze przez tydzien nie moga wrocic do domu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2 minuty temu, kzielu napisał:

No I te najmniej doświadczone latają na CRJach za grosze....

Ale i roboty mniej, saszetka fistaszkow na pasażerski  łeb...:D potem z workiem na smieci runda i po robocie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
15 hours ago, ilon said:

Jako cabin crew to raczej bez szans. Sama swojego czasu aplikowalam do Delty/AA i Southwest i przegladalam mnostwo innych lini i kazda w opisie stanowiska i wymagan ma punkt dotyczacy wymagania pozwolenia na prace. Poza tym jak maja proces aplikacji to zainteresowanie jest tak ogromne, ze na prawde nie ma potrzeby sciagania kogos na sponsoring. ;) 

Ilon, zmieniłaś fotkę? Przepraszam za offtop :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, andyopole napisał:

Ale i roboty mniej, saszetka fistaszkow na pasażerski  łeb...:D potem z workiem na smieci runda i po robocie.

Ale co to za robota... Mnie skręca jak CRJem jako pax muszę lecieć, a co dopiero pracować w tymże...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2 hours ago, kzielu said:

Ale co to za robota... Mnie skręca jak CRJem jako pax muszę lecieć, a co dopiero pracować w tymże...

Czemu? Jak lot trwa z jakas godzine to jak dla mnie nawet lepiej leciec CRJem. Mniej ludzi i wszystko trwa krocej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, MeganMarkle napisał:

Ilon, zmieniłaś fotkę? Przepraszam za offtop :P 

Tak, bo mialam tylko z jednym psiakiem. Nie chcialam zeby drugi czul sie pokrzywdzony, ze nie mam fotki na forum z nia. :D 

18 godzin temu, andyopole napisał:

Poza tym, to jest cholernie ciezka praca a pieniadze wcale nie takie rewelacyjne. 

Dokladnie. Poza tym warto dodac, ze w wiekszosci lini lotniczych tutaj jest sie na rezerwie latami. Czyli nie masz jasno z gory okreslonego grafiku gdzie i kiedy lecisz, tylko masz okreslony dzien pod ktorym masz byc pod telefonem. Plus dopiero po pomyslnie zakonczonym szkoleniu dostajesz oferte pracy i dopiero wtedy sie dowiadujesz, z ktorego lotniska bedziesz latac. Wiec troche ciezko zaplanowac przeprowadzke :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×