Skocz do zawartości

F-1 szkola jezykowa Univ of Miami a pozwolenie na prace


mutu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w maju wylatuje do University of Miami na Intensive English na 4 miesiace. Teraz czekam na I-20 ze szkoly zebys zalatwic wize F-1.

Czy jako posiadacz I-20 ubiegajacy sie o F-1 musze stac w kolejce do ambasady?

Czy bedac na tej wize moge legalnie pracowac w USA? Szkola mi napisala ze moge tylko 20 godzin na kampusie pracowac ale maja malo miejsc...

Jestem po studiach BA German (WLK BRYT) oraz BBA Manufacturing Management . Slyszalem ze mozna dostac jakies zezwolenie na prace bedac juz na miejscu w USA?

Prosze o porade co w tej sytuacji mozna zrobic zeby pracowac poza kampusem. Za wszelkie INFO bede bardzo wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w maju wylatuje do University of Miami na Intensive English na 4 miesiace. Teraz czekam na I-20 ze szkoly zebys zalatwic wize F-1.

Czy jako posiadacz I-20 ubiegajacy sie o F-1 musze stac w kolejce do ambasady?

Czy bedac na tej wize moge legalnie pracowac w USA? Szkola mi napisala ze moge tylko 20 godzin na kampusie pracowac ale maja malo miejsc...

Jestem po studiach BA German (WLK BRYT) oraz BBA Manufacturing Management . Slyszalem ze mozna dostac jakies zezwolenie na prace bedac juz na miejscu w USA?  

Prosze o porade co w tej sytuacji mozna zrobic zeby pracowac poza kampusem. Za wszelkie INFO bede bardzo wdzieczny.

Niestety, bieg sprawy jest taki sam, chyba ze sama Ambasada wprowadzi oddzielne koleji lub ulatwienia.

Praca dodatkowa, zwlaszcza w Miami to nie problem. Legalnie moze to byc czasem skomplikowane, ale dla studentow jest zielone swiatlo i Amerykanie chetnie przyjmuja, jako ze wiekszosc z nich sama dorabiala w czasie studiow.

Nie przejmuje sie tym za bardzo - jak tam juz bedziesz koledzy Cie pokieruja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum