Skocz do zawartości

Praca / Londyn


Ozyrys

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ma ktoś jakieś informacje, doświadczenia związane z pracą w wakacje (na miesiąc) dla 17 latka.

*Znam ang. na dość dobrym poziomie.

*konkretnie jestem muzykiem(skrzypce, perkusja)

Z mieszkaniem nie mam problemu, jedynie mam problem ze znalezieniem jakiejś pracy(nie mam kontaktów ani nie wiem gdzie szukać :))

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

nie wiem czy Ci w czyms pomoge. Jestem w Londynie od pol roku jedyne co Ci moge doradzic, to nie przyznawaj sie, ze zamierzasz zostac tylko na miesiac, bo pomysl, kto bedzie chcial kogos zatrudnic na tak krotko... musisz szukac pracy indywidualnie, to chyba daje najlepszy efekt, po prostu chodzic od drzwi do drzwi i pytac (ja tak znalazlam prace po 4 dniach) no imusisz byc przygotowany na kazdy rodzaj pracy (glownie obsluga klienta no i zmywak). Przyznam, ze z praca w cale nie jest latwo... Mozesz jeszcze sprobowa cposrednictwa pracy, ten spozob szukania pracy tez przynosi rezultaty. Jedyny problem jaki widze w twoim przypadku to Twoj wiek, jestes dosc mlody, nie wiem jak wyglada rynek pracy dla osob niepelnoletnich... w kazdym razie dla nich minimum jest nizsze od ogolnego... piszesz, ze nie masz problemu z zakwaterowaniem, ja to rozumiem, ze ktos znajomy Ciebie zaprasza, sprobuj wtedy z nim pogadac o pracy, bo na odleglosc za wiele nie zrobisz, trzeba byc na miejscu, moze ten ktos moglby cie zarejestrowac w posredniakach... polecam adecco i quick staff (czy cos takiego) biura sprawdzone przez mojego chlopaka.

W kazdym razie zycze Ci powodzenia i pozdrawiam z Londynu

frankosia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow :) na tyle osób zalazła się jedna która coś napisała. Wielkie dzięki za pomoc.

Wydaje mi się że już coś znalezłem ale nie jest to pewne.

Chyba udało mi się znaleść pracę przy rozwozie chleba do sklepów czy coś w tym stylu.

hmmm zobaczymy