Skocz do zawartości

Sevis - platnosc za internship

Rekomendowane odpowiedzi

Hej :lol:

Czy potrzebuje oryginalny dowod zaplaty SEVISu przy wjezdzie do USA?

Wczoraj placilam on-line i wybralam ta zwykla opcje $100 a nie $100+ $30 za shipping i wpisalam moj adres w USA. A dzis cos mnie tknelo, ze chyba zle zrobilam bo urzednik imigracyjny bedzie chcial oryginal a nie to co drukuje sie zaraz po zaplacie. Chociaz na niej jest jasno napisane: This electronic receipt may be used as evidence of payment.

Wiem, ze do ambasady moze miec ta kopie ale co z wjazdem?

pomozcie!!!

pat ::)

Takie cos znalazlam w HELPie na https://www.fmjfee.com

5.G. What happens if my receipt does not arrive and I need it for my visa interview or to enter the United States?

If you do not have a receipt in time for your interview or to apply for entry at the POE if you are visa exempt, it is possible for the consulates and the Ports of Entry to electronically verify your payment. See the section on sources of help for the hotline phone number and the addresses for SEVP. You can call, e-mail or send a letter to find out if your payment was received. If it was, you can go for your interview if you need a visa or to the POE if you are visa exempt.

If your payment was not received, it could be that it was delayed in transit. In this case, you may wish to pay the SEVIS I-901 fee online at www.fmjfee.com, pay by credit or debit card and print a receipt for immediate use. If both payments are processed, you can apply to have one refunded.

Wg tego to nie bedzie problemu :lol:

Ja z moja dziewczyna oplacalismy SEVIS jakis miesiac temu i drukowalismy potwierdzenie z Internetu. Oficjalnie 3 dni po oplaceinu prze Internet maja potwierdzenie w Ambasadzie/Konsulacie, a jak jest sie na rozmowie < 3 dni od momentu platnosci SEVIS, to sprawdzaja to za konsula dokladnie.

Mi natomiast SEVIS oryginalny przyszedl juz po tygodniu do Polski i z nim udalismy sie na wizyte do ambasady.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...