Skocz do zawartości

wiza na wakacje..


Rekomendowane odpowiedzi

Hej czy ktoś może mi powiedzieć kiedy najlepiej iść po wize, jeśli chcę wyjechać w czerwcu na 3 miesiace (jeśli oczywiście dostane) do swoich rodziców.Jestem studentką...a w ogóle moze ktos wie jak tam teraz jest..duże klejki? JA byłam rok temu to była bardzo duza kolejka....pozdrawiam prosze o opomoc:) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłam dzisiaj w Ambasadzie w Warszawie, od momentu podejścia do barierek na zewnątrz ambasady do wyjścia z dobrymi wiadomościami minęło zaledwie 30 min. a więc kolejek jako takich nie ma :) (może to jakiś wyjątek, a może poprostu jeszcze sezon wizowy sie nie zaczął;)) Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie już skończył bo wyszłam z informacją, że na 10 lat promesę dostaję!:)

co do teggo sezonu, to myślałam o studentach wyjeżdżających na w&T, którzy starają się o wizy w późniejszych terminach, co przekłada sie na większe kolejki!!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zadzwonilem do ambasady i pani chciała mnie umowic na rozmowe juz nastepnego dnia rano, takze kolejek nie ma prawie wogole. Kiedys pamietam sie po miesiac czekało... jednak cos sie zmienia :)

W ambasadzie wszystkie formalnosci łacznie z rozmowa zajeły mi okolo 40 min. Milo szybko i sprawnie... :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

moja dziewczyna ma zamiar przyleciec do mnie, bedzie jechala po wize na poczatku marca,kazali jej czekac 3 tygodnie ale mogla tez jechac i na drugi dzien. A moim zdaniem najlepiej zaczac to wlasnie teraz to zalatwiac ,bo pozniej bedzie duzo chetnych i bedzie troche gorzej,duze kolejki i wogole.Jesli chodzisz do szkoly to moim zdaniem nie masz sie czego obawiac.

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum