Skocz do zawartości

Proszę o pomoc chcę wyjechać ale bez pomocy W&T itp. ...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moja sytuacja przedstawia sie następująco:

Jestem studentem na studiach dziennych inżynierskich 3 rok. Chciałbym wyjechać do USA (Chicago) na wakacje (na ok 3 miechy) do wujka mojego taty. Wujek ma od niedawna obywatelstwo hamerykańskie (czekal na to ponad 20 lat :)). No i teraz tak: Mam nagraną tam robotę, mieszkanie i wszystko tylko musze postarac sie o wize. Tutaj jest problem nie wiem za baedzo o jaką wize mogę sie ubiegać. Moze o studencką ?

Czy bez posrednikow typu W&T da sie cos takiego zalatwic ?

Moj paszport jest wazny do 21.05.2008 czy musze mieć nowy czy ewentualnie mogłbym na starym wjechać (troche nie podobny jestem na zdjęciu)

Jak sie do tego zabrać ?

Czy mam jakieś szanse na wyjazd i legalną pracę tam przez 3 miechy?

Czy potrzebne mi jest zaproszenie?

Co mam podać za cel wyjzdu lepiej w odwiedziny czy do pracy ?

Czy oprócz ewentualnego zaproszenia potrzebne były by jakieś dokumenty od mojego wujka?

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziekuje za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Remus :)

duzo tych pytan, ale postaram sie odpowiedziec na wszystkie :)

1. oczywiscie mozesz sobie zorganizowac sam wyjazd, ale ciezko jest dostac wize pracownicza na wlasna reke. jadac z programem wize masz pewna (no chyba ze byles karany :) )

2. korzystajac z zaproszenia masz szanse ale na turystyczna i wtedy nie mozesz podjac legalnej pracy, bez SSN i pozwolenia na prace.

3. jesli starasz sie o turystyczna, nie mozesz powiedziec ze lecisz do pracy bo wizy nei dostaniesz na 100%!