Skocz do zawartości

odmowa wizy , help !!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam maly problem. Bylem na W&T dwa razy, wrocilem w terminie, nic nie zawalilem w USA. Teraz staralem sie o wize turystyczna. Moj byly szef zaprosil mnie do siebie na wakacje. Rozmowa przebiegala standardowo, zadnych zbednych pytan. Po tym wszystkim uslyszalem jednak ze nie spelniam wymogow i niestety nie dostane wizy. Przeciez moja sytuacja nie zmienila sie od ponad 3 lat. Nadal jestem studentem i nadal bede przynajmniej jeszcze przez rok, finansowo jest wszystko jak dawniej a jednak w tym roku nie kwalifikuje sie na turystyczna. Nawiasem mowic moja dziewczyna byla ze mna w ambasadzie i ona dostala pomimo zde konczy studia. Czy ktos mi moze powiedziec jak to jest mozliwe i czy warto starac sie ponownie? W sumie umowilem sie na kolejna wizyte i mam nadzieje ze cos to zmieni. Boje sie jednak ze jak zobacza ze w ciagu miesiaca jestem tam drugi raz to obligatoryjnie bedzie KLAPA. Moze ktos cos poradzi????? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

A nie powiedzial Ci jakich konkretnie wymogow nie spelniasz? Moze mial podejrzenia, ze starasz sie o turystyczna nie po to, zeby jechac rzeczywiscie jako turysta, ale do pracy ktora masz nagrana z poprzednich wyjazdow i chcesz po prostu ominac cala procedure w&t. Nie aplikowalam nigdy na ta turystyczna, ale jesli nie podal Ci konkretnych powodow odmowy, to jednak chyba duzo zalezy od tego na jakiego konsula sie trafi, bo patrzac na przyklad Twojej dziewczyny, to ona miala teoretycznie mniejsze szanse na jej dostanie, a jednak promese juz ma. Powodzenia, w razie czego zostaje Ci jeszcze w&t, bo sa firmy, ktore prowadza nadal zapisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach