Skocz do zawartości

Jakie egzaminy z ang. trzeba zdac na college w USA zeby dostac F-1 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jestem tu nowa i mam pewne pytanie.

Jestem w Usa od niedawna na wize J-1 (au pair) i jest to wiza na rok. Mam 19 lat i chcialabym tutaj zostac bo bardzo mi sie spodobalo a moja host rodzina jest super. Wiec nie mam zamiaru szukac sobie amerykanskiego meza tylko dla papierow tylko pojsc do Collage aby zmienic status wizy z J1 na F1. A jestem kompletnie "zielona" w tym temacie dlatego mam pytanie. Jakie egzaminy z jezyka angielskiego trzeba zdac zeby isc na College ktore daly by mozliwosc zmiany statusu na studenta? Tylko Toefl wchodzi w gre? Jezeli jest kilka tych egzaminow to jaki jest najlatwiejszy i najprzyjemniejszy? Z tego co wiem to jedna ze szkol tutejszych wymaga na Toeflu min. 460pkt (paper test), 140 (computer test) i 48 (iBT) i nie wiem czy to duzo czy malo.

moje kolejne pytanie: koniecznie trzeba zdawac egzaminy z angielskiego aby zmienic sobie status? Slyszalam cos o ESL ale z tego co wiem to chyba to nie trwa dlugo.

Jezeli chodzi o "sponsoring" na papierze to moja host rodzinka by sie za to wziela.

Z gory dzieki wszystkim za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

460 troche jest i trzeba miec umiejetnosci, zeby egzamin z tego zdac.

Najlepiej jak zajrzysz i pozagladasz na strony okolicznych szkol, przejdziesz sie i zapytasz. Niektore szkoly zanim Ciebie przyjma moga przeprowadzic Ci testy. Wcale nei musisz miec TOEFL. Moze byc np. Michigan ale on prosty tez nie jest.

Zorientuj sie czy na Twoim college JEst ma ESL. Na moim jest - za kredyty i nie jest to jeden z tych za $25 dla nowo przybylych.

Kazdy college czy uniwerystet ma katalog. Przejdz sie, wez, poczytaj. Na pewno wiecej sie dowiesz z niego niz tutaj Ci ktos pomoze. Zwlaszcza, ze co college to inne zwyczaje wiec tak trudno cokolwiek powiedziec Ci na pewniaka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach