Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Problem polega na tym, ze kazdy jest inny, ma inne miejsce docelowe, potrzeby w USA, potrzeby w Polsce... cos takiego byloby bardzo trudne do skoordynowania.
  3. Myslalam o kupieniu nowego dywanu.... takiego: https://www.rugsusa.com/rugsusa/rugs/rugs-usa-handspun-jute/Natural/200ON01A-609.html
  4. Today
  5. Głównie prezenty dla innych, dla siebie to tylko toe link, adjustable camber arm (części zawieszenia do racecar) i ciuchy...
  6. I kredyt na pierścionek zaręczynowy bo jak nie jest odpowiednio duży to znaczy że nie kocha wystarczająco mocno. Najgłupsza reklama jaka słyszalem w lokalnym radiu zaraz jak trafił covid "it's a perfect time to upgrade her ring" (Genesis Diamonds - lokalny chyba sklep z biżuterią). Oczywiście 0/60 financing. Lepszego czasu w historii zdecydowanie nie było.
  7. Kupiłem cztery lata temu. W środę, przed Thanksgiving. edit: w Black Friday były po $300 na sztuce droższe.
  8. Dokladnie. Patrze na mlodych ludzi ktorych pensja idzie na: kredyt na samochod, kredyt na mieszkanie, kredyt na studia, kredyt na urlop. I jak to sie nie dziwic ze Amerykanie malo oszczedzaja.
  9. Mamy i polecamy! Bardzo czesto uzywamy, oszczednosc czasu I przede wszystkim zmywania. Wystarczy lekko oplukac i wrzucuc koszyk do zmywarki. Naprawde jestesmy zadowoleni. Jedzonko tez wychodzi dobre. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Potwierdzam. Tez mamy auto na kredyt. Jeszcze 2.5 roku i bedzie nasze. A z drugiej strony, kilka lat temu maz kupil starszy samochod w dobrym stanie za okolo $1000. Tez sie da. I dlatego Amerykanie maja zazywczaj po kilka samochodow. Heck, moi tesciowie zyja skromnie, ale stac ich na 3 auta i benzyne.
  11. W tym roku nic. Ale jeszcze zastanawiam sie nad Air Fryer. Maja dobre oferty na Amazonie. Ktos ma i korzysta? Warto? A w miedzy czasie udekorowalismy dom i po raz pierwszy rozpalilismy w kominku. Fajnie jest. Nigdy jeszcze nie mialam prawdziwego kominka. Chyba, ze piec na wegiel w piwnicy sie liczy
  12. No to pochwalcie się co kupiliscie fajnego na Black Friday?
  13. Proszę nie dublować postów. @Sebol83 ma rację.
  14. To co Roelka napisała to raz (aktualnie benzyna jest $1.79 za galon). Dwa to większość tych samochodów jest na kredyt. Cała Ameryka dosłownie jest na kredyt.
  15. Używane samochody i benzyna sa względnie tanie.
  16. Cześć, zastanawiam się czy jest tu gdzieś na forum, albo w internetach miejsce gdzie ludzie, którzy wygrali w loterii wizowej, chętnie poznaliby kogoś i polecieli razem za ocean bo nie mają z kim wylecieć do USA, a wiadomo, w 2 czy więcej osób lepiej i raźniej niż samemu. Pozdr
  17. Dzieki za odpiwiedz. Czyli jesli napisali rok to od zlozenia w pazdzierniku mamy czas do nastepnego pazdziernika? Dobrze rozumiem?
  18. Normalnie szok! Tyle tych samochodów i to niezłych (w Polsce klasa średnia nawet takimi nie jeździ) stoi w dłuuuuuugiej kolecje do banku żywności. Jak to działa, że ludzie mają pieniądze na takie samochody i benzynę, a na jedzenie nie? Rozumiem, że muszą mieć samochód aby się przemieszczać i pewnie stracili pracę, dlatego jadą do tego banku żywności, ale i tak wygląda to szokująco...
  19. @Pete - ten post nie mial wniesc nic do tematu, mial uswiadomic wpisujacemu ze robi balagan na forum - dublujac post w 2 tematach.
  20. Twój post nic nie wnosi do tematu. Może następnym razem zanim coś napiszesz warto się przez chwilę zastanowić i pomyśleć - różni użytkownicy tego forum czytają różne tematy.
  21. Witam wszyskich Obecnie od 6 lat prowadzę w Polsce firmę zajmująca się odzyskiwaniem odszkodowań za wypadki w pracy, komunikacyjne oraz błędy medyczne. Działaności rozszerzam obecnie na terenie UK. W przyszłym roku zamierzam otworzyć odział swojej firmy w USA i prowadzić podobny rodzaj działalności. Nie zawierzam zdawać bar exam by wstąpić do amerykańskiej palestry. Chce raczej otworzyć LLC i zatrudnić w niej prawnika z USA lub współpraca na zasadzie b2b. I tu pytanie. znajmoy prawnik z USA zaproponował by wystąpi o wizę L1 by otworzyć oddział i dostać wizę na rok
  22. Yesterday
  23. My już po wielkim żarciu. Jako że z powodu covida było nas tylko troje, zamówiliśmy indyka i w zasadzie poza indykiem były tylko ziemniaki z gravy, żurawina, i sałata z ogórkiem i cebulą. Na deser placek z jabłkami który mąż upiekł wczoraj. Wiele potraw nie było, ale opchaliśmy się jak bębny. Teraz leżymy i umieramy
  24. Hej, powinno być napisane w liście z NVC, który dostaliście. Zwykle daja adnotację, że ma się rok na skontaktowanie się z nimi (czyt. rozpoczęcie procedury, wysłanie dokumentów, cokolwiek), później wiza przepada. Także jak wyślesz tak wyślesz, ogólnie czym prędzej tym lepiej, bo data wysłania dokumentów decyduje o twoim miejscu w kolejce na interview w ambasadzie. Jak zajmie ci to 2-3 miesiące to też tragedii nie będzie, w moim przypadku tyle zajęło, bo akurat zaczęli zamykać granice ze względu na Covida i czekaliśmy, kiedy będzie można będzie z powrotem wlecieć do Polski (koniec koń
  25. https://www.usatoday.com/story/news/nation/2020/11/25/thanksgiving-food-banks-hunger-covid-worse/6424137002/ Taki jeszcze artykulik dla zainteresowanych. Polityki w tym nie ma żadnej.
  26. My juz po obiadku... to juz teraz mozna ubierac choinke?
  27. @MeganMarkle Ten pie super wyglada. Moj jest bez czekolady (dzieci o taki tradycyjny poprosily) i podany z lodami tangerine domowej roboty. Zrobilam tez cranberry lemon bars, cos nowego w tym roku. U nas tradycyjnie: turkey, nadziewanie, kartofle, kukurydza w stylu scalloped, yamy pieczone, fasolka z migdalami, salatka owocowa i salatka zielona. Zabieramy polowe wszystkiego do syna bo on nie byl zaproszony do nas ze wzgdledu na covid... dran spotyka sie ze znajomymi od czasu do czasu i bog wie z kim mial ostatnio do czynienia Wiec bedzie jadl u siebie, razem z roommate. Happy Thanksgiving!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...