Skocz do zawartości

Wiza dla ucznia.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pisałem do was jakiś czas temu z innym problem, ale na mojej drodze pojawił się kolejny. Dostałem zaproszenie (w formie słownej) od ojca mojej dziewczyny na miesięczne odwiedziny w przyszłym roku we Wrześniu. Sprawa wygląda następująco, jestem uczniem ostatniej (czwartej) klasy technikum i boje się, że w konsulacie nie przyznają mi wizy z tego powodu. Jadę tam, a raczej planuję tam pojechać tylko i wyłącznie w celach rekreacyjnych, pozwiedzać okoliczne miejsca i w końcu poznać mojego "przyszłego" teścia :P Jestem od roku czasu niezależny finansowo ponieważ pracuję w weekendy i w wakacje( niestety nie mam umowy o pracę, jak to już bywa w naszym kraju, dostaniesz więcej, ale nie licz na nic z naszej strony...), oczywiście mieszkam nadal u rodziców i jestem na ich utrzymaniu. Moje pytanie jest następujące, o co może zapytać mnie konsul(Kraków) i jaka jest szansa, że przyznają mi wizę? Dodam jeszcze, że ostatnio pomieszało mi się trochę w głowie i zacząłem myśleć poważnie o studiach w Polsce, czy jeżeli powiem o tym w konsulacie zmieni to mój wizerunek? Chciałbym załatwić sprawę wizy w tym roku, żeby wiedzieć na czym stoję... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studia są plusem a czasami nie.

Zapytaja się co będziesz przez jeden miesiąc robił, co robi osoba do której jedziesz oraz wezmą pod uwagę to czy tam można szybko znaleźć pracę nielegalna. 

Przygotuj się na pytanie o studia i kierunek byś dobrze odpowiedział. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, sly6 napisał:

Studia możesz olać więc to jest czasami plus a czasami nie. G

Zapytaja się co będziesz przez jeden miesiąc robił, co robi osoba do której jedziesz oraz wezmą pod uwagę to czy tam można szybko znaleźć pracę nielegalna. 

Przygotuj się na pytanie o studia i kierunek byś dobrze odpowiedział.