Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie wiem czy dobry dział ale. 

Jestem po technikum elektrycznym skończonym w 2016r . Mam 1.5roku doświadczenia w Polsce jako elektryk oraz 6 między doświadczenia jako elektryk w Anglii w firmie wabtec Rail.

Jakie mam szansę na pracę w USA? Zależy mi na tym bardzo. Zastanawiałem się czy też nie skorzystać z czyjejś pomocy ewentualnie jakiegoś biura. Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Drennei napisał:

Witam.

Nie wiem czy dobry dział ale. 

Jestem po technikum elektrycznym skończonym w 2016r . Mam 1.5roku doświadczenia w Polsce jako elektryk oraz 6 między doświadczenia jako elektryk w Anglii w firmie wabtec Rail.

Jakie mam szansę na pracę w USA? Zależy mi na tym bardzo. Zastanawiałem się czy też nie skorzystać z czyjejś pomocy ewentualnie jakiegoś biura. Co o tym myślicie?

Zadne praktycznie - jezeli myslisz o emigracji przez prace jako elektryk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Drennei napisał:

Witam.

Nie wiem czy dobry dział ale. 

Jestem po technikum elektrycznym skończonym w 2016r . Mam 1.5roku doświadczenia w Polsce jako elektryk oraz 6 między doświadczenia jako elektryk w Anglii w firmie wabtec Rail.

Jakie mam szansę na pracę w USA? Zależy mi na tym bardzo. Zastanawiałem się czy też nie skorzystać z czyjejś pomocy ewentualnie jakiegoś biura. Co o tym myślicie?

Zdziwilbys sie gdybys zobaczyl jak wygladaja tutejsze instalacje elektryczne. Gdy ja ujrzalem te cuda pierwszy raz bylem przekonany ze elektrycy na budowie robia istalacje budynku tymczasowo na czas budowy a okazalo sie ze ona tak wyglada na gotowo.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Drennei napisał:

To jak polecasz ? 

Dodam że raz na jakiś czas chciałbym wyjechać z USA odwiedzić rodzinę albo coś w tym stylu. Więc raczej wiza turystyczna odpada