Billybobby Napisano 9 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 Hej wlasnie wypełniam wniosek już chyba 5. raz i po kliknięciu „continue” na samym dole wniosku, wywala mnie z błędem ze połączenie utracone. Ma ktoś tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xarthisius Napisano 9 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 Tradycyjnie pierwszy i ostatni dzien (a nawet tydzien) zglaszania jest zawsze problamatyczny, bo wielu ludzi robi to wlasnie w tym momencie. Probuj do skutku. 30k ludzi wlasnie robi dokladnie to samo... https://analytics.usa.gov/state/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billybobby Napisano 9 Listopada 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 Dzięki, najgorzej ze trzeba wszystko wypełniać od nowa, a to jest dzisiaj do 18 naszego czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robson! Napisano 9 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Listopada 2021 Wczoraj o 18 miałem podobnie za 5 razem weszło na następny krok i udało się potwierdzić dane. Do skutku trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Halyna Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Listopada 2021 Przy jednej z moich nieoficjalnych rozmów z przedstawicielami DHS poruszyłam powyższe zagadnienie i wg nich każde takie kolejne zgłoszenie odnotowywane będzie przez ich system jako dubel, ponieważ dane zostały przyjęte i zapisane w ich systemie, a to, że użytkownikowi końcowemu nie wyświetliło się okno z potwierdzeniem to ... "sorry ale na 15 mln zgłoszeń parę tysięcy to dopuszczalny %% błędów", a z uwagi na fakt, iż błąd połączenia, o którym piszecie, może pojawić się z podczas otrzymywania informacji zwrotnej z systemu o poprawnym złożeniu aplikacji. Przy każdorazowym kolejnym zgłoszeniu tej samej osoby w tej samej loterii trzeba mieć świadomość, że może ono być po prostu zdublowane. Podrzuciłam im pomysł, aby rozważyli możliwość wysyłania przez ich system powiadomień mailowych na wpisany w formularzu adres z numerem aplikacji, co powinno z jednej strony uciąć wszelkie dywagacje w przedmiocie, a po drugie zweryfikować czy poczta nie wpada do spamu. Brzmi rozsądnie. Implementacja nie kosztuje wiele pracy. Możecie ze swojej strony również dzielić się tym pomysłem z administracją amerykańską tak, aby zwiększyć siłę nacisku - kropla drąży kamień. A zmiana nie jest problematyczna do wprowadzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek18 Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Listopada 2021 To nie ciekawie, jak to prawda… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xarthisius Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Listopada 2021 No. Nie dosc, ze nieprawdziwe, to jeszcze trywialne do zweryfikowania. Przy nastepnej loterii zgloscie 2 razy to samo smieciowe zgloszenie: joe doe passport ab123456 itp. Formularz jest na tyle mily, ze wyswietla informacje, ze zgloszenie juz istnieje... BTW, abstrahujac od tego co losowy urzednik moze wiedziec o losowych rzadowych systemach informatycznych, DHS nie odpowiada nawet za loterie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xarthisius Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 18 Listopada 2021 W sumie to tak troche nieuprzejmie z mojej strony kazac Czytelnikom cos robic i to jeszcze za rok. Niestety nie moge podeprzec mojej tezy zadna rozmowa z urzednikiem z DOS, ale mam screena: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Halyna Napisano 23 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Listopada 2021 @Xarthisius i dzięki Tobie będę mogła utrzeć nosa ludziom z DHS. Swoją drogą, z punktu widzenia osoby funkcjonującej w administracji państwowej różnego szczebla i różnych organów (w tym przede wszystkim międzynarodowych) - ich wypowiedź była jak najbardziej spójna i zbieżna z tym, z czym sama miałam do czynienia tu i ówdzie . Gwoli ścisłości - Polska, na tle EU i krajów trzecich, ma wdrożone bardziej zaawansowane rozwiązania IT i jakkolwiek w pewnych dziedzinach natrafiamy na ścianę nieuzasadnionego oporu (i to w większości ze strony raczej młodego (30-40) pokolenia) i proceduralnego przedłużania wprowadzania tychże, to i tak jesteśmy w awangardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.