Skocz do zawartości

Możliwość Utraty Zielonej Karty


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Obecnie jestem studentem 1 roku w Polsce. Ostatnim razem byłem w USA 11 lutego 2008. W tym czasie w 2009 mam sesje i nie moge jechac bo musze sie skupić na nauce. Czy jest możliwość ze przyjade na wakacje 2009 do usa i nie odbiora mi GC?? Potwierdze ze studiuje w Polsce gdyz nie mam pieniedzy na studia w usa i mam zamiar tam pracowac, zyc po skonczeniu studiow w Polsce??

Jak sie moze miec sprawa w tej sytuacji??

Prosze o opinie ekspertow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dojda do tego ze ciebie tutaj nie bylo rok to masz po karcie. Zdaje sie ze nawet jak bedziesz robil obywatelstwo a to wyjdzie to ci moga ja zabrac i nie dac obywatelstwa. Twoja sytuacja byla do zalatwienia, ale nalezalo to zrobic przed a nie po fakcie. Mogles sobie zalatwic bialy paszport, na studia pewnie bys go dostal bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

annalisa moga odebrac jak zobacza ze zamiast byc w USA jestes dluzej po za USA,ze nie masz nic w USA,ze nie placisz podtakow itp

a odebrac to Ci moga rezydeture a wiec i GC a jesli taka osoba by chciala znow sie starac o GC to musi odnowa wszystko robic.I to sie robi w sadzie gdzie musisz przedstawic dokumenty ze cos sie laczy z USA a jak tego nie wykazesz wtedy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za odpowiedź. Jutro lecę i niestety zostawiam wszystko na ostatnią chwilę. Trochę sobie poczytałem i okazało się, że nawet nie pracując muszę złożyć zeznanie podatkowe. Nie zrobiłem tego. Do usa latam na wakacje. No i generalnie moja jedyna obawa, to żeby nie było cyrku, że mnie na granicy odeślą do domu. Jeśli będę musiał stawić się w sądzie, to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach