Skocz do zawartości

Jak Długo Mogę Zostać?


Brie

Rekomendowane odpowiedzi

Hello ;-)

Wczoraj wróciłem z ambasady - Konsul poinformował mnie, że kwalifikuje się do przyznania wizy na okres 10 lat - paszport przyjdzie w ciągu 10 dni roboczych. Chciałem pojechać do siostry na okres od 19 Lutego do 28 Maja. To jest nieco ponad 3 miesiące. Moje pytanie brzmi - JAK długo jednorazowo mogę przebywać w Stanach? Czy to jest jakoś ograniczone? Że np. góra 1 miesiąc a potem muszę wracać do Polski i wtedy znowu mogę lecieć czy jak? Bo nie wiem czy rezerwować bilet na tę datę czy jakoś się wstrzymywać i zmieniać..

I druga sprawa - jestem przewlekle chory i dowiedziałem się, że konieczne może być posiadanie zaswiadczenia lekarskiego o koniecznosci zazywania lekarstw.. Nie jestem pewny czy mój lekarz potrafi coś takiego wypisać w języku angielskim ;-) Możecie mi ewentualnie pomóc i podpowiedzieć skąd wziąc wzór czegoś takiego albo pomóc coś takiego napisać proszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pobytu to kazdorazow o tym decyduje urzednik na lotnisku i mozesz dostac pobyt na pare tygodni a mozesz na 6 miesiecy.Jak dostaniesz np pobyt na 4-6 miesiecy i wrocisz do Polski to radze odczekac dluzszy czas zanim sie wybierzesz do USA,bo moze sie okazac ze Ci wize anuluja a wtedy z nastepna wiza moze byc juz wiekszy problem..

w ds 156 ile wpisales ze bedziesz w USA?

Co do lekarza to idz i sie spytaj .Sa tacy ze maja wykaz chorob-schorzen i Ci takie cos wystawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uhh to trochę nieciekawie.. Co jeśli wykupie bilet od lutego do tego maja? Będę musiał kupić drugi jeśli mi wystawi na 1 miesiąc czy co?

Co do tego DŁUZSZEGO czasu tzn ile? Bo chciałem wrócić do polski na czerwiec i lipiec i potem jeszcze na 1 miesiąc pojechać w okresie od sierpnia do początku września..