Skocz do zawartości

Pierwszy Raz Na Camp - Obawy,pytania,wątpliwości


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to mój pierwszy post, więc króciutko się przedstawię :-) . Nazywam się Szczepan , studiuję we Wrocławiu no a do tego wszystkiego przymierzam się do wakacyjnego wyjazdu na Camp z CA.

No właśnie.. przymierzam się, bo ciągłe wątpliwości utrudniają podjęcie ostatecznej decyzji :/ Głównie obawy mam co do tych 9 tygodni spędzonych na kampie. Nie obawiam się wylotu, załatwień, sesji czy podróżowania ale właśnie tych 9 tygodni, bo ich organizacja tak naprawdę najmniej zależy ode mnie ;). Chyba najbardziej obawiam się pracy na tym obozie. Przeglądając forum widzę różne zdania, ale czy jest narawdę aż tak ciężko?

Zakładam że, za pierwszym razem wyląduję pewnie w kuchni, to czego mogę się tam spodziewać? Tak jak w McDonald's? :>

Druga sprawa to język ang. W zasadzie to chciałbym go podszkolić, ale jeżeli na obozie będzie wielu Polaków, jeśli będę z nimi pracować, to jakie są realne szanse na podszlifowanie języka? Jak pojadę z targów to napewno Polaków będzie sporo! A boję się - niby z ang nie jestem najgorszy, ale w mowie to czuję się dość cienko, co pewnie może być barierą jak diabli :/

Jak jest z warunkami mieszkaniowymi, podejrzewam, że najczęściej coś w stylu 'domki z dykty' ;-) Dużo robactwa?

Jak z imprezowaniem? :-) Bo tutaj mam opinie mega skrajne - od nie wolno po imprezy co wieczór ;-) Jak wyglądało to na Waszych kampach? Ja czasem lubię, ale nie aż tak często, raz na tydzień jest ok! ;-)

No i na końcu - czy udało Wam się zarobić więcej, niż sumy gwarantowane w programie? Wiem, że to zależy od ustaleń z dyrektorem, ale tak w praktyce i z własnego doświadczenia....

Chętnie nawiązałbym kontakt z innymi uczestnikami programu, najlepiej nie konsultantami, z którymi mógłbym pogadać właśnie nt. ich relacji z wyjazdu na Camp... Jak z Wrocławia, to i chętnie bym się spotkał! :)