Skocz do zawartości

Programista - Możliwości Emigracji


tmsc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Za parę miesięcy kończę studia (informatyka magisterskie) i chciałbym wyjechać do Stanów. Przejrzałem forum, ale mam jeszcze parę wątpliwości. Z tego co się zorientowałem to w grę wchodzą tylko dwie opcje: EB-2 lub Internship.

EB-2

* Nie wiem czy nie mam za małego doświadczenia (na dzień dzisiejszy tylko 8 miesięcy) - spotkałem się ze sprzecznymi informacjami na ten temat

Internship

* Czy jest duży problem z uzyskaniem waivera do 2 year rule?

Czy orientuje się ktoś z Was jakie warunki musi spełniać firma sponsorująca na EB-2? Zastanawiam się czy założona przeze mnie spółka LLC (Delaware) mogłaby mnie sponsorować.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Za parę miesięcy kończę studia (informatyka magisterskie) i chciałbym wyjechać do Stanów. Przejrzałem forum, ale mam jeszcze parę wątpliwości.

masz watpliwosci, bo forum jest ogolne, a ty masz konkretna sytuacje.

Z tego co się zorientowałem to w grę wchodzą tylko dwie opcje: EB-2 lub Internship.

i w jednym i w drugim przypadku good luck. Teraz malo kto bierze infomatykow na internship (chyba ze na bezplatny), bo procedury sa dosc restrykcyjne. EB-2 to juz musi byc firma, ktora bedzie Cie sponsorowac, a Ty musisz spelniac wymogi - generalnie duzo zachodu z tym, bo na oferte pracy dla informatyka srednio przychodzi okolo 150 resumes z tego 99% kwalifikuje sie od razu na te pozycje.

EB-2

* Nie wiem czy nie mam za małego doświadczenia (na dzień dzisiejszy tylko 8 miesięcy) - spotkałem się ze sprzecznymi informacjami na ten temat

to zalezy - nie kazdy zawod, gdzie aplikant ma mgr kwalifikuje sie do EB-2 (choc MS/MA badz licencjat plus okreslone doswiadczenie). Mnostwo Hindusow ma MS i sa w 3 kategorii... Duzo zalezy od zawodu, wymagan co do zawodu itd. Nie w kazdym przypadku wymagane jest w ogole jakiekolwiek doswiadczenie.

Internship