Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna- Potrzebuję Pomocy, Jeśli Jest Kto Moze Mi Doradzic Naprawde Prosze O Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moja sytuacja jest nastepująca.

Chciałabym wyjechac do usa powiedzmy w wakacje.

Jestem studentką i uczę się zaocznie w olsztynie na uwm <socjologia>

Nie mam zaproszenia do usa . zresztą na stronie ambasady pisze ze zaproszenie nie jest konieczne wiec powiem jak by co konsulowi ze sugerowalam sie tak jak pisze na stronie ambasady ..

Moje pyt jest takie iz moj wyjazd do usa bylby na wakacje tzn wycieczkę powiedzmy na miesiąc, opisala bym co planuje zwiedzic ..

W formulazu mam kogo wpisac ze u niego zatrzymam sie w usa . sa to znajomi

Czy powiedzmy wyciąg z banku ze mam na kącie 40 tys jest wystarczający zeby konsul uwierzyl mi w moje intencje ze wroce do polski , bo przeciez taki mam zamiar.

Proszę o pomoc jakie mam szanse na otrzymanie wizy turystycznej , bede wdzieczna za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

witaj

po 1 piszemy na forum 1 temat ,,na przyszlosc pisze

a teraz odpowiedz na pewne sprawy,,na 99,99% nikt sie nie pyta o zaproszenie i Ono nie pomaga w dostaniu wizy wiec jakbys nawet byla zapytana to nie wnosi to nic do Twojej sprawy

zaswiadczenie z banku tez sie nie przyda poniewaz prawie nikt sie o takie cos nie pyta,,nie ma problemu z przeslaniem kasy z konta na konto i Ambasada o tym dobrze wie,,Twoje odpowiedzi i zachowanie ma pokazac po co tam lecisz,na jak dlugo i czy wrocisz na czas

wpisz tych znajomych adres,musisz wiedziec jak sie poznaliscie,co tam bedziesz robic-zwiedzac itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sly6, dzieki za pomoc pocieszyles mnie szczeze mowiac :) , wlasnie tak myslalam ze wiadomo ze pieniadze mozna przelac i juz sie ma sporo na kącie . jednym slowem musze okazac ze mam wiezi z krajem i wize dostanę .