Skocz do zawartości

Od Czego Zacząć?/proszę O Pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałbym się ładnie przywitać ze wszystkimi ;)

Słuchajcie chciałbym wyjechać do Stanów ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. W lutym br. miałem starać się o wizę z dwójką przyjaciół ale po tym jak koleżance odmówili to jakoś się zniechęciłem. Naprawdę śliczna dziewczyna, tegoroczna maturzystka ale chyba w ambasadzie nie działa taka zasada jak przy zdawaniu na prawko, że ładne dziewczyny zdają za pierwszym razem lub konsul był jakiś nie teges, może wolał chłopców bo kolega dostał wizę bez problemu. Jeżeli to ważne to mam prawie 21 lat, jestem studentem PW i mam rodzinę w USA, która mieszka już tam 12 lat. Interesowała by mnie wiza turystyczna taka na 3-4 miesiące w takim sensie, że jadę do rodziny bo nie chcę przerywać studiów w PL. Mam takie plany, żeby na początku czerwca sprężyć się i zaliczyć sesję. Jak bym zaliczył to do października mogę spokojnie przebywać w Stanach czyli czerwca już nie licząc to 3 miesiące lipiec, sierpień i wrzesień. Nie wiem czy już się brać za to bo cała procedura na pewno ileś tam trwa i żeby do tego czerwca się wyrobić. Zdaję sobie sprawę, że podobnych tematów było na forum mnóstwo ale przekopując te wszystkie tematy to bym musiał nic innego nie robić tylko czytać a nie mam tyle czasu. Przepraszam za taki brak własnej inwencji ale może ktoś z Państwa mógłby podesłać linki do podobnych tematów lub w skrócie bądź obszerniej opisać gdzie najpierw powinienem się udać, co zrobić? Za wszelką pomoc wszystkim i każdemu z osobna z góry dziękuję i pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Witaj ;)

Na poczatek powiem Ci tyle,ze masz takie same szanse jak kazdy!

Nie ma absolutnie reguly czy jestes po studiach,bez wyksztalcenia,piekny czy brzydki,bogaty czy tez biedny.

Jedyne co mozesz soba zaprezentowac podczas rozmowy w ambasadzie to SWOJA PEWNOSC SIEBIE.