Skocz do zawartości

Rozwód Po 2 Letnim Zwiazku


maxur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pisze w imieniu mojej kuzynki, sprawa wyglada nastepujaco orzenila sie z polakiem ( z amerykanskim obywatlestwem ) mniej wiecej 2 lata temu, ale przez ten okres okazalo sie ze jej obecny maz jest nie robem, leniem i ma sklonnosci psychopatyczne ( bywalo ze ja uderzyl, robil awantury z byle powodu... ) i teraz moje pytanie brzmi nastepujaco, moja kuznynka niema zamiaru pozwac go na policje za pobicie ( zrobilo sie jej go zal EKHM <stockholm syndrome> ) ale chce sie znim rozwiesc, czy w przypadku udowodnienia winy meza zostanie odebrane jej GC ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w jaki sposob cos mu udowodnisz bez zadnych zgloszen na Policje? Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie, ze aby cos zdzialac nalezaloby miec kilka zgloszen tego typu, bo w innym przypadku to sa jej wymysly.

Nie chce oceniac, ale kuzynka nie wiedziala za kogo wychodzi? Slub to powazna decyzja i nie mozna jej podejmowac tylko myslac o przyszlej zielonej karcie, bo wkoncu iles tam czasu trzeba wytrwac w zwiazku, a aby wytrwac trzeba miec ta nic porozumienia zwana miloscia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On mieszkal w polsce przez okres jednego roku u niej w domu, puzniej razem polecieli do USA i poznala jego prawidzwe ja. Koles sie ukrywal i dopiero ujawnil po slubie jak poczol sie na " swoim ", mialem okazje go poznac blizej bo przez miesiac u nich mieszkalem i srednio dwa razy dziennie byla wieksza awantura, raz to wrecz musialem drzwi wywarzyc bo chcial ja zbic a ona okropnie plakala, jak dla mnie to psychopata ... Ale musi ona z tego wybrnac chociaz chcialaby zachowac GC ( wiadomo czemu ... ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie kuzynka ma dwa wyjscia.

1) za kazdym razem kiedy maz chce ja uderzyc albo juz to zrobil musi dzwonic na policje aby byl raport.