Skocz do zawartości

Szansa Na Wize Przy Kończeniu Studiów.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W czerwcu kończę studia. Brat mamy, który mieszka w Stanach juz od prawie 30 lat i ma tamtejsze obywatelstwo zaproponował mi wakacje u siebie. Rodzice w ramach prezentu na zakończenie studiów chcą mi zasponsorować bilet z racji tego, że ja własnych dochodów nie posiadam.

Jaka jest szansa, że dostanę wizę?

Obawiam się, że mogę jej nie dostać bo to wygląda nieciekawie: kończę studia i wylatuję do Stanów. Oczywiście wujek już o wszelkie formalności z jego strony się postarał (zaproszenie).

I drugie pytanie (ale to już orientacyjnie). Nie znam się na wizach, ale czy jest jakaś szansa na to, że dostałabym z tymczasowym pozwoleniem na pracę?

Dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Oczywiście wujek już o wszelkie formalności z jego strony się postarał (zaproszenie).

to zaproszenie tyle Ci pomoze co nic,,,nawet teraz o to nie pytaja,,jesli Ich nie przekonasz to i 100 zaproszenie nie pomoze do rodziny ,rozumiesz?

nie ma czegos takiego jak tymczasowe pozwolenie na prace,,chcesz leciec i tam robic to postaraj sie o wize pracownicza lub tez lec na work i travel-camp..takie osoby dostaja wizy na takie cos jak TY

ps gdzie taka rodzine mozna spotkac ktora o wszystko sie troszczy?ja takiej nie znam-nie poznalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no to nie wiedziałam, że zaproszenie się juz nie liczy. Jak już pisałam, nie siedziałam w temacie więc się nie znam.

No to już poznałeś. Jakoś ton Twojej wypowiedzi odebrałam jako kpiący tylko nie wiem z czego sobie kpisz.

Work&Travel rozważałam, ale zrezygnowałam bo nie chcę pracować w Stanach. Gdybym chciała pracować za granicą to wybrałabym inny kraj. Pozwiedzać to i owszem.

Rozumiem, że wszystko zależy od humoru konsula. A szanse moje nie są wysokie..

Odnośnik do komentarza