Skocz do zawartości

Mój Plan Na Wizę B2 - Co Myślicie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

planuję w kwietniu miesięczny wyjazd do Stanów do mojego przyjaciela. W przyszłym tygodniu zamierzam udać się do ambasady.

Przyjaciel jest Amerykaninem, zaprasza i sponsoruje.

Ja studiuję zaocznie kulturoznawstwo, mam pracę w agencji PR(na umowę o pracę) i pozwolenie od szefa na miesięczny urlop.

Jako że mogą to być dla konsula za małe związki z Polską, wymyśliłam, że podczas mojego pobytu przeprowadzę badania do pracy magisterskiej (Wpływ kultury amerykańskiej na polską), będę miała na to papier od promotora. - To ściema, ale podkładka będzie...

Wiem, że nie ma gwarancji, ale czy Waszym zdaniem to pomoże w uzyskaniu wizy?

Czy powinnam zabrać ze sobą wyciągi z banku (mimo tego, że Chris sponsoruje mój wyjazd)?

Mam też kilka rat kredytu do spłacenia, czy brać ze sobą jakieś papiery potwierdzające to?

Gubię się w tych zaproszeniach, wnioskach, dokumentach :)

Poradźcie, podpowiedzcie...

Dziękuję!

Anka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...obawiam się takiego podejścia do sprawy w ambasadzie. Nie zamierzam się za mąż wydawać ani nielegalnie zostawać w USA. Dobrze mi w Polsce :)

Stąd moja kombinacja z papierkiem od promotora (->robię research, wracam i piszę pracę mgr).

Chcę konsulowi powiedzieć, że chcę zobaczyć Stany, zrobić badanie i odwiedzić znajomych... A po powrocie zaczynam nowy projekt w pracy, rozkręcam stowarzyszenie, które właśnie zakładamy ze znajomymi i piszę magistra. Wszystko prawda, kurde blaszka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach