Skocz do zawartości

Zielona Karta - Powrót Więcej Niz 180 Dni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuje odpowiedzi na pewne pytania. Probowalam znalezc na nie odpowiedzi, ale niestety nie udało mi się to.

Od 3 lat co roku wylatuję do USA. Za pierwszym razem leciałam na wizie imigracyjne po czym otrzymalam GC. Nastepne moje podroze odbywaly sie w wakacje. Jestem studentką i przy kontroli pytali sie mnie kiedy ostatnio bylam w usa i dlaczego tak dlugo mnie nie bylo. W tamtym roku powiedzial mi Pan urzednik, ze jesli bede tak latac to moge utracic GC. I tu zaczynaja sie schody...

W tym roku lece duzo pozniej niz zwykle - koniec sierpnia, a zazwyczaj byl to przelom czerwca i lipca. W tym roku lece tylko na okolo 2 tyg... zazwyczaj byly to 2 - 3 miesiace...

I teraz kilka pytan:

Czy jesli udokumentuje, ze na terenie USA przebywaja moi rodzice, jedno z nich rozlicza sie ze mna to bede mogla spokojnie "przejsc przez bramke"?

Co sie dzieje w momencie, kiedy Pan urzednik stwierdzi, ze za dlugo mnie nie bylo w USA i nie mam zadnych powodow aby tu mieszkac? Od razu deportacja do PL czy moge przekroczyc granice USA? Zabieraja mi GC i co dalej?

Kiedy wylatywalam z USA nikt nie skanowal mojej GC, czy w takim razie wiedza kiedy naprawde wylecialam z USA? czy w tym wypadku wierza na slowo?

I jeszcze jedno pytanie...

Czy na lotnisku w Newarku ludzie sa bardziej pozytywnie nastawieni do Polakow czy raczej niechetnie?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jesli udokumentuje, ze na terenie USA przebywaja moi rodzice, jedno z nich rozlicza sie ze mna to bede mogla spokojnie "przejsc przez bramke"?

Nie widze zwiazku, co do tego maja rodzice?

Co sie dzieje w momencie, kiedy Pan urzednik stwierdzi, ze za dlugo mnie nie bylo w USA i nie mam zadnych powodow aby tu mieszkac? Od razu deportacja do PL czy moge przekroczyc granice USA? Zabieraja mi GC i co dalej?