Skocz do zawartości

Pierwszy Raz Po Wizę... Kilka Pytań...


Gurls

Rekomendowane odpowiedzi

Hej !!!

Jestem uczennica 4 klasy technikum i w tym roku mam mature chcialabym odwiedzic moja rodzine na swieta...

a. czy mam szanse na dostanie wizy w 4 maturalnej klasie ? w maju matura

b. czy jak chce pojechac 20.12 a pojade po wize na poczatku grudnia to nie przekresli moich szans ?

c. na ile moge dostac ta wize ? na ile najmniej mozna dostac wize ?

d. o co moze pytac konsul ? napiszcie mi prosze wszystkie pytania z jakimi sie spotkaliscie...

bardzo sie boje bo nie mam zlych zamiarow a ta wiza troche kosztuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a. Szanse masz, jak każdy.

b. Absolutnie nie. Ja szłam po wizę na dwa tygodnie przed wyjazdem.

c. Tego nikt nie wie. Najmniej - na czas Twojego wyjazdu.

d. Zalecałabym lekturę forum.

Konsul może pytać o wszystko: do kogo lecisz, na jak długo, co robisz w Polsce... Może Cię zapytać o rodziców, rodzinę, szkołę, pracę, plany... O wszystko :)

Na spokojnie wypełnij sobie wniosek wizowy. Już tam podajesz wiele informacji, o które potem konsul i tak może Cię zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci się miesza pod kopułą... Piszesz że matura w tym roku, a zaraz że w maju - maj już był w tym roku.

a. Jeśli piszesz maturę w maju 2011 a chcesz lecieć w grudniu 2010 to chyba nawet lepiej - matura jest dobrym powodem do powrotu z USA.

b. Poczytaj na stronie ambasady ile się czeka na paszport z wizą. Jak dostaniesz wizę na początku grudnia to do dwudziestego paszport powinien spokojnie dotrzeć moim zdaniem. Inna sprawa to kupno biletu lotniczego. Dobrze byłoby najpierw załatwić wizę i dopiero jak już będziesz wiedział że ją masz to kupić bilet. A bilet dobrze kupić przynajmniej z miesiąc przez datą lotu, bo potem z każdym dniem coraz drożej może być.