Skocz do zawartości

Podróż Na Oba Wybrzeża- Sierpień/wrzesień 2012


Chapi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Jestem dość początkującym podróżnikiem, ale uznałem że warto spełniać swoje marzenia póki jeszcze nie jestem niczym zobowiązany. Dlatego zaplanowałem na przyszły rok podróż do Stanów Zjednoczonych. Parę informacji dotyczących wyjazdu:

Termin: sierpień-wrzesień 2012

Czas: Cztery tygodnie

Wstępny zamysł: Tydzień na wschodzie (wynajętym samochodem), przelot i 3 tygodnie na zachodzie (również wynajętym autem)

Zwiedzanie: Wszystko co najlepsze w USA więc przyroda + architektura

Koszt: Jak najmniejszy, ale bez popadania w paranoję. Noclegi- tanie motele, hotele, CS (Całość ok. 9000 zł + wiza)

Czyli krótko mówiąc przygoda życia

Im więcej osób tym lepiej i tym taniej- optymalnie 3,4 albo 5.

O mnie- 23 l. student z południa Polski. Zainteresowania- podróże, sport, filmy. Jestem osobą bardzo niekonfliktową, dogadam się z każdym. Nie mam żadnych wymagań co do współtowarzyszy, no może poza determinacją- jeśli wszyscy będziemy mieli wielkie chęci by tego dokonać to podróż uda się na 100%.

Generalnie nie jestem organizatorem, szukam jedynie współtowarzyszy- organizacja podróży i to jak ją odbędziemy będzie efektem kompromisów i uzgodnień tak więc jeden za wszystkich wszyscy za jednego. Na dzień dzisiejszy brakuje nam jednej osoby (dwie też mogą być)

Kontakt ze mną:

Albo prywatne wiadomości tutaj

albo mailowy- chapi88@gazeta.pl

albo gg- 7895003

do wyboru.

Zwiedzenie w ten sposób Stanów Zjednoczonych jest moim marzeniem ( i pewnie wielu z Was). Więc- spełniajmy je!

Uwaga: Proszę bardzo o zgłaszanie się osób bardzo konkretnych, które mogą się określić na 100% w ciągu najbliższych dni i które są pewne co do ich możliwości finansowych i urlopowych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź