Skocz do zawartości

Work&travel 2012 - Kto Chętny


marti'ni

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

W wakacje 2012 planuję wybrać się do USA z programem WORK & TRAVEL. Niestety, nikt ze znajomych nie chce lecieć, a samej to tak jakoś nijako

Może jest wśród Was ktoś, kto podobnie, jak ja, chciałby wyjechać, ale nie ma z kim i szuka kompanów do wspólnej podróży?

Obecnie mam 23 lat i jestem studentką I roku MSU.

Planuję wyjechać w czerwca, powrócić w październiku (ale to wszystko jest do dogadania )

Najchętniej pojechałabym do pracy na wybrzeże, wschodnie lub zachodnie - w sumie bez różnicy. Interesują mnie najbardziej kurorty nadmorskie, praca np. w hotelu, restauracji, sklepie, żeby jak najwięcej poużywać języka

Najlepsza opcja - 3 miesiące pracy - miesiąc zwiedzania.

http://www.stany.pl/ - chciałabym jechać z tą stroną

Byłby ktoś chętny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, juz od jakiegos czasu czytam wiele na forach o wyjazdach do Kanady po przez pośredników, nie jestem w pełni przekonana do ich wiarygodności, ale jestem chętna by sprubować. Co możesz mi powiedziec wiecej o tej stronce?Czy kontaktowałaś sie moze juz z ta firmą?A może znasz kogoś kto już korzystał z tej firmy?Bardzo chetnie moge wejsc z toba w taki uklad, bylo by nas 3 osoby, zawsze raźniej :) Ale nie mam pojecia od czego zacząć i to tak by nie wdepnąć w coś nie przyjemnego :/ Jeśli masz ochote pogadac o tym napisz do mnie na gg 32 61 092 pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Szukam chętnych do wyjazdu W&T. Mam 26 lat (ostatnia szansa a skorzytsanie z programu).Wyjazd miej więcej 17-25.06.2012. Wschodnie wybrzeże, Trzy miesiące pracy potem chciała bym pozwiedzać. Biura jeszcze nie wybrałam, zastanawiam sie nad: Student Point, Foster, CCUSA, Almatur. Szczegóły do dogadania. Jeśli ktoś chętny to piszcie.mój gggg 1756686

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!