Skocz do zawartości

Rozmowa O Wizę - Proszę O Wskazówki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jutro jestem umówiona na rozmowę z Konsulem, ubiegam się o wizę turystyczną. Potrzebna jest mi, ponieważ zostałam przyjeta na 5-cio tygodniowy program wakacyjny ("Summer Intensive") w jednej z amerykańskich szkół baletowych. Studiuję w Polsce na państwowej uczelni, mam tutaj rodzinę, nie pracuję, rodzice pokrywają koszt mojego wyjazdu. W USA mam tylko bardzo daleką rodzinę (kuzyni), z którymi nie utrzymuje kontaktów i nie zamierzam ich odwiedzać. Nigdy nie byłam wcześniej w Stanach, nie mam żadnych problemów z prawem etc. Jakich pytań mogę się spodziewać? Czy potrzebne mi będą jakieś dodatkowe dokumenty (z tego, co czytałam to niczego nie wymagają oprócz rzeczy, o których powiedziano mi w trakcie rozmowy telefonicznej)? Czy jest coś, co mogłoby wpłynąć na negatywne rozpatrzenie mojego wniosku?

Byłabym wdzięczna za informacje i wskazówki:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówić pewnie, wyraźnie...i z uśmiechem :)

pytania:

-cel wyjazdu, co to za kurs? na jak długo, gdzie,

-obecne zajęcie w kraju, co pani studiuje, ktory rok,

-kto finansuje, jesli np rodzice to pewnie i padnie pytanie: czym się rodzice zajmują

- moze tez byc pytanie.... czy ktos z rodziny jest w us....

koniec

nic nie wplynie negatywnie, niczego nie wymagaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi:-)

We wniosku jest taki podpunkt - daleka rodzina w USA i zaznaczyłam. Prawda jest taka, ze widziałam ich raz na oczy, jak miałam 6 lat, teraz nie utrzymujemy kontaktów. Właściwie nie wiem dokładnie kim oni dla mnie są, mówię kuzyni, ale to wnukowie siostry ciotecznej mojej babci:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,