Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna A Ubieganie Się O Gc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym uzyskać informację czy jeśli nie zostałem wylosowany w tym roku w loterii o zieloną kartę, to czy przy możliwej rozmowie w przyszłości z konsulem odnośnie wizy turystycznej, jestem na straconej pozycji? boje się iż może istnieć podejrzenie że chcę skorzystać z innej opcji aby dostać się do USA. przyznam że chce wrócić do Polski, jeśli udałoby mi się wyjechac turystycznie, studiuję tutaj mam rodzinę najbliższą a stany chciałbym tylko zwiedzić plus dokształcić język.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

No to możesz mieć problem. Składając wniosek o Zioloną Karte ubiegasz się tak na prawde stały pobyt, a jak wiemy wiza turystyczna tego nie oferuje. Jestes już w bazie. Konsul moze wywnioskowac że pojedziesz na wizie turystycznej i nie wrócisz w terminie. Musisz jakoś to udowodnić, ale będzie Ci cieżko. Trzeba wiedzieć jakie mogą być konsekwencje "nie" wylosowania Zielonej Kary. Kto chce jechać na wizie turystycznej, a może wcześniej wziąć udział w losowaniu GC to niech tego nie robi, ponieważ prawdopodobieństwo wylosowania jest nikłe. Na forum wszystko było dokładnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udział w loterii wizowej może zaszkodzić ale nie musi.Z pewnością nie pomoże w uzyskaniu wizy turystycznej .Sam udział w loterii NIE JEST jednak jeszcze ubieganiem się o stały pobyt ( jak napisał Brian2) jeśli nie wypełniałeś podania o wizę imigracyjną tj.Ds-230 http://www.dziennik....w-dostaniu-wizy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby tak brane bylo pod uwage branie udzialu w loterii to ponad 180 tys osob z tej loterii moze zapomniec o wizie turystycznej ;)

a tak nie jest do konca