Skocz do zawartości

Powrót Do Usa Po 3 Tygodniach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie odnośnie kolejnego pobytu w USA.

Pod koniec marca tego roku wyjechałam z zamiarem zostania 4 tygodni. Dostałam pozwolenie pobytu na okres 6 miesięcy do 25 września. Po upływie 2 miesięcy opuściłam Stany na weekend, przy powrocie dostałam pozwolenie pobytu również do 25 września. Następnie po upływie 1,5 miesiąca znów opuściłam Stany na tydzień, wracając otrzymałam pozwolenie pobytu na kolejne 6 miesięcy (początek stycznia). Od tego czasu zostałam w Stanach przez następne 2,5 miesiąca.

Wyjechałam do Polski 21 września.

Teraz, po upływie 3 tygodni w Polsce znów chciałabym wyjechać z tym że na okres 3 tygodni.

Jestem studentką na 2 kierunkach studiów dziennych. Wyjazd sponsorują moi rodzice. Nie mam nic na sumieniu, wyjazd był turystyczny i teraz również mając możliwość, chciałabym jeszcze wykorzystać trochę wolnego do końca października.

Moje pytanie brzmi, jakie są szanse na wpuszczenie mnie do Stanów? Zdaję sobie sprawę, że powrót po tak krótkiej nieobecności wygląda podejrzanie, jednak czy fakt iż studiuję oraz pieniądze na koncie nie zwiększają trochę szansy? Czy urzędnik będzie patrzył na mój ostatni pobyt jako pół roku czy ostatnie 2,5 miesiąca?

Czy lepiej jest zabrać ze sobą większą gotówkę, czy pieniądze na koncie oraz karta kredytowa z polskiego banku wystarczą? Dodam, że mój lot jest do Atlanty, czyli do tego samego miejsca co przy przylocie 6 miesięcy temu. W jaki sposób udowodnić, że poprzedni pobyt był turystyczny i planowany również nim jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy bardzo dużym szczęściu masz szanse na krótkotrwałą wizę. Czasami w takich przypadkach dają pobyt na tydzień lub dwa . A co będzie ? Na kogo trafisz ? Wszystko w decyzji urzędnika imigracyjnego.Czy będzie miał dobry humor tego dnia i Cię wpuści ? Bardziej się przygotuj na powrót tym samym samolotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach