Skocz do zawartości

Czy Mam Szanse, Że Mnie Wpuszczą Na Granicy?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim!

Ciekawa jestem, jak ocenicie moje szanse na ponowny wjazd do USA. Sytuacja jest taka: mam wizę na 10 lat, w zeszłym roku pojechałam na Stanów na 2 miesiące, dostałam pozwolenie na pobyt na 6 miesięcy, i przedłużyłam pobyt do bez mała tych 6 miesięcy (spędziłam całą zimę w cieplutkim Texasie). Na granicy miałam problem z wytłumaczeniem się - jak to możliwe, że jadę na 2 miesiące - ale pokazałam laptopa z pracą (jestem tłumaczem). W czasie pobytu pracowałam tłumacząc książkę. Nie wydawałam wiele - mieszkałam u przyjaciół. Pieniądze miałam zaoszczędzone, robiłam też jakieś robótki dla klientów w Polsce via Internet. Po 8 miesiącach pobytu w Polsce, w czasie ferii zimowych (pracuję jako lektor w szkole językowej dla dzieci) planuję znów wyjazd - tym razem do Kalifornii. Obstawiacie, że mnie wpuszczą?

Pozdrawiam

KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wszystkim!

Ciekawa jestem, jak ocenicie moje szanse na ponowny wjazd do USA. Sytuacja jest taka: mam wizę na 10 lat, w zeszłym roku pojechałam na Stanów na 2 miesiące, dostałam pozwolenie na pobyt na 6 miesięcy, i przedłużyłam pobyt do bez mała tych 6 miesięcy (spędziłam całą zimę w cieplutkim Texasie). Na granicy miałam problem z wytłumaczeniem się - jak to możliwe, że jadę na 2 miesiące - ale pokazałam laptopa z pracą (jestem tłumaczem). W czasie pobytu pracowałam tłumacząc książkę. Nie wydawałam wiele - mieszkałam u przyjaciół. Pieniądze miałam zaoszczędzone, robiłam też jakieś robótki dla klientów w Polsce via Internet. Po 8 miesiącach pobytu w Polsce, w czasie ferii zimowych (pracuję jako lektor w szkole językowej dla dzieci) planuję znów wyjazd - tym razem do Kalifornii. Obstawiacie, że mnie wpuszczą?

Pozdrawiam

KM

Obstawiam "na dwoje babka wrozyla"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz na jaki okres czasu lecisz,jak bedzie napisane na bilecie ...