Skocz do zawartości

Dokumentacja Potwierdzająca Wykształcenie


Luko

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wam,

czytałem już sporo wątków o ewaluacji dyplomów itp. natomiast ja nie zamierzam się dokształcać w USA dlatego daruje sobie ewaluację.

Jestem programistą i zastanawiam czy przetłumaczyć po prostu moje dyplomy ukończenia uczelni ?? czy również tłumaczyć suplementy ??

Może przy okazji ktoś zna jakieś doświadczone biuro tłumaczeń z okolic Gdańska ?

Miał może ktoś z was podobną zagwostkę ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co chcesz to tłumaczyć? Jak będzie to komuś potrzebne to wtedy dowiedz się, jak ma być zrobione tłumaczenie. Jeśli ktoś w USA w ogóle będzie chciał mieć tłumaczenie twoich dyplomów to zapewne będzie wymagał, aby było ono wykonane w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wam,

czytałem już sporo wątków o ewaluacji dyplomów itp. natomiast ja nie zamierzam się dokształcać w USA dlatego daruje sobie ewaluację.

Jestem programistą i zastanawiam czy przetłumaczyć po prostu moje dyplomy ukończenia uczelni ?? czy również tłumaczyć suplementy ??

Może przy okazji ktoś zna jakieś doświadczone biuro tłumaczeń z okolic Gdańska ?

Miał może ktoś z was podobną zagwostkę ?

Pozdrawiam

Spytaj uczelnie, może coś takiego robią? Mi wystawili odpis i suplement po angielsku za 40 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wystawili chyba nawet za darmo, ale w USA mi powiedziano, że jeśli ktoś będzie chciał oglądać mój dyplom to na angielską wersję wystawioną przez polską uczelnię nawet nie będą patrzeć... Nie wiem jak te Twoje tłumaczenia wyglądają ale moje nie są zbyt oszałamiające. Trochę jak z translatora, jak Polak czyta to wie o co chodzi ale ma się to nijak do zagranicznych czy tym bardziej amerykańskich określeń akademickich, nazw wydziałów, kierunków itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum