Skocz do zawartości

Życie W San Diego


morten

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

W maju wylatuję do USA na stałe. Mam ojca w Nowym Jorku ale zawsze marzyłem o Kalifornii. Myślę o tym żeby po przylocie, przeprowadzić się za jakiś czas w rejony San Diego lub do samego San Diego. Nie znam tam nikogo dlatego mam prośbę o kilka rad odnośnie tego miejsca. Czy można tam znaleźć pracę? Mam na myśli przeciętną pracę w usługach, w barze, jako pomywacz garów, sprzątacz, cokolwiek. Z zawodu jestem fryzjerem. Jakie są ceny mieszkań, i tu również moje wymagania nie są wielkie. Kawalerka, jakiś mały bungalow, nawet garaż, cokolwiek niedrogiego, jak to wygląda? Nie jestem nastawiony na "życie w luksusie" i nie jadę tam po to żeby się dorabiać. Kalifornia od zawsze była moim miejscem na ziemi, mam duszę hipisa także do życia nie potrzebuję luksusów. Praca, mieszkanie, to wszystko. Nie planuję również zakupu samochodu, słyszałem że w San Diego można żyć bez samochodu i wszędzie można dostać się tramwajem. Jak to jest w rzeczywistości? Proszę o jakieś wskazówki i rady. Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję być w San Diego kilka razy, miasto jest przepiękne, ale nie tanie jesli chodzi o ceny mieszkan. Najpierw jednak musisz otrzymac wizę dzieki której nie bedziesz miał kłopotów z prawem. O wize pracowniczą bedziesz mial cięzko z takimi komptencjami, nie mówiac o mieszkaniu. Mysle ze lepiej by było gdybys pojechal do NYC i zamieszkal z ojcem. Tego typu prace znalazlbys bez problemu nawet na turystycznej. Jednak myśle ze bedziesz mial ciężko co kolwiek zyskać, ale nadzieja jest najważniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i my powaznie odpowiedzielismy - im blizej Meksyku tym niebezpieczniej a co za tym idzie, taniej jesli chodzi o wynajem.

Odrobie za ciebie czesc pracy dowmowej, 3-4 klikniecia w opowiednie miejsca i masz jako taki poglad nt miasta, przynajmniej jesli chodzi o nie/potrzebe kupna samochodu: