Skocz do zawartości

Stypendium Sportowe - Na Studia Uzupełniające (Z Mgr Z Polski)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem studentem 5 roku fizjoterapii i 3 roku filologii angielskiej. Dodatkowo od kilkunastu lat trenuje pływanie. Mam pytanie odnośnie zasad i reguł związanych z przyznawaniem stypendium sportowego (Weźmy od góry za pewnik, że moje wyniki plasują mnie wysoko w rankingach NCAA div. 2, bo właśnie chciałbym wybrać uczelnie z tej dywizji) Mianowicie:

Czy to prawda, że w Stanach Zjednoczonych, możliwe jest reprezentowanie uczelni tylko przez 4 lata i po tym nie ma się szans na stypendium sportowe? i również, że wliczają się w to lata reprezentowania uczelni w Polsce? Jak skrupulatnie oni do tego podchodzą?

Może wyjaśnię dokładniej moją sytuację: Jak już pisałem wcześniej jestem studentem 3 roku FA. Przez ostatnie 2 lata, oraz bieżący rok akademicki reprezentuje 1 uczelnie, trenuje, startuję na różnych zawodach, otrzymuje za to korzyści finansowe, wszystko profesjonalnie i zawodowo. Jednak przed rozpoczęciem tych studiów przez 2 byłem członkiem AZS drugiej uczelni. Co prawda, wtedy akurat miałem przerwę w trenowaniu i właściwie chodziło głównie o kartę ISIC, bo gwarantowało to ubezpieczenie i wiele zniżek. Wystartowałem wtedy parę razy na jakiś zawodach, ale wszystko zajeżdżało bardziej amatorszczyzną niż profesjonalizmem.

Chciałem się dowiedzieć czy jeżeli dobrze, przedstawiłoby się sytuację to wzięto by pod uwagę tylko ostatnie moje 3 lata, dzięki czemu mógłbym otrzymywać stypendium jeszcze przez rok?

Mam zamiar aplikować na studia uzupełniające dla fizjoterapeutów, a z tego co się orientuję to trwają one do 1,5 roku. Jeżeli nie to mnie poprawcie :)

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach