Skocz do zawartości

Wielkie Plany Małżeństwa


Loocker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem tutaj nowy, interesuję się Stanami od małego, nigdy nie chciałem zostawać w Polsce, zawsze chciałem gdzieś wyjechać.

Jestem w szczęśliwym związku z moją żoną (24 lata, ja mam 25). Ja jestem po Technikum Informatycznym, mam zdaną maturę i egzamin zawodowy, żona jest po technikum gastronomicznym, także ma zdaną maturę i egzamin.

Uzbieraliśmy razem 13.000 zł co daję nam +/- 4.000$. Ta kwota może wzrastać, bo zanim załatwimy wizy itp. to minie kupa czasu, więc tak myślę że byśmy byli w stanie dozbierać do 5.000$. Czy ta kwota wystarczy na przeżycie pierwszego miesiąca w USA? Z żoną nie możemy się zdecydować gdzie byśmy wyjechali, podam Wam parę Stanów i miast i jeżeli możecie to wybierzcie najlepsze dla nas miejsce, najlepiej żeby było w miarę dużo polaków, ceny mieszkań tanie itp.

Floryda

-Miami

-Orlando

California

-LA

-San diego

Nevada

-Elko

-Remo

Utah

-Salt Lake City

Niechcę mieszkać w NY, Washingtonie itp. Wolę bardziej na ''dole''.

Z których tych miejsc najlepiej by się nam żyło, a może macie jakieś inne propozycję?

Ciężko jest znaleźć pracę po mojej szkole w branży IT??

Wiem, że są to plany które możemy zrealizować dopiero za 2/3 lata nie mniej. Ale jednak chciałbym mieszkać w USA, pracować tam itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Mieszkam w San Diego i ofert prac dla informatykow jest masa. Sam studiuje inzynierie komputerowa bo ta branza ma teraz duze wziecie. popatrz indeed.com, monster.com. Jak znasz sie na komputerach to z praca nie powinno byc problemu. Jedyne co to nie wiem jak patrza na doswiadczenie zdobyte po za USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, pracuję w zawodzie. Technik komputerowy w sądzie. Żona pracuje jako kucharz w restauracji.