Mullen Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Witam serdecznie, Szukałem podobnego tematycznie wątku na niniejszym forum lecz nie udało mi się znaleźć, dlatego też pozwoliłem sobie na założenie tematu. Jeśli taki wątek już istnieje to poproszę o przeniesienie postu lub inną ingerencję moderatorów. Mój problem: Chcę się umówić na rozmowę z Konsulem w Krakowie poprzez stronę internetową. Zarejestrowałem się, wypełniłem poszczególne pola i dochodzę do końcowego momentu, który nazywa się "DropBox Confirmation Letter". Wydrukowałem sobie to potwierdzenie. Po lewej stronie poniżej menu, pojawiła mi się informacja następująca: Pierwsza dostępna data to Tuesday February 18, 2014. Nie jest to aktywny link więc nie da się kliknąć na to. Pytanie: co teraz? dostanę wkrótce jakiegoś maila informującego mnie o godzinie spotkania we wtorek 18 lutego? Ja to dalej wygląda?
tin Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Wybranie konkretnego terminu i godziny, możliwe jest dopiero po uiszczeniu opłaty. Czy dokonałeś już opłaty poprzez ten przelew online?
Mullen Napisano 14 Lutego 2014 Autor Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Tak, dokonałem zapłaty poprzez system SOFORT w środę wieczorem. Czyżby wpłata jeszcze do nich nie dotarła?
tin Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Ja gdy dokonałem opłaty przez SOFORT w zasadzie natychmiast mogłem wybrać termin spotkania
Mullen Napisano 14 Lutego 2014 Autor Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Hmmm... Moze zaznaczam "nieprawidlowe" odpowiedzi w tym kwestionariuszu przy rejestracji online? Mozesz napisac dokladnie co tam zaznaczales ?
Mullen Napisano 14 Lutego 2014 Autor Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Chyba znalazłem przyczynę: Aby potwierdzić płatność proszę podać numer pokwitowania. Prosimy pamiętać, że istnieje różnica czasu między datą wpłaty w banku i zatwierdzeniem tej wpłaty po którym można przystąpić do umawiania spotkania. Prosimy o cierpliwość i dziękujemy za współpracę. Numer pokwitowania podałem. Poczekam do poniedziałku, może dojdzie do nich moja wpłata i wtedy pojawi się możliwość wybrania dnia i godziny spotkania. Ktoś z was też tak długo czekał?
dzoana Napisano 14 Lutego 2014 Zgłoś Napisano 14 Lutego 2014 Jeżeli nr pokwitowania jest dobry i wpłata do nich dotarła to powinno Cię przekierować dalej na ustalenie terminu i godziny. Jeżeli płaciłeś przez system Sofort to raczej powinno odbyć się to bez czekania, więc sprawdź wszystkie dane czy wysłałeś na poprawny nr konta i czy wpisujesz poprawny kod! Najlepiej poczekaj do poniedziałku Pozdrawiam
Mullen Napisano 15 Lutego 2014 Autor Zgłoś Napisano 15 Lutego 2014 Numer pokwitowania jest dobry, sprawdzałem 10 razy zanim go przeklepałem :] Może wszystko jest OK, tylko ja nie widzę w tym systemie po zalogowaniu możliwości umówienia spotkania? Jak jest finalny krok w wypełnieniu tego kwestionariusza odnośnie wyznaczenia terminu?
Mullen Napisano 18 Lutego 2014 Autor Zgłoś Napisano 18 Lutego 2014 Już wiem co poszło nie tak. Napiszę, może posłuży komuś innemu jak będzie w takiej sytuacji jak ja. Otóż przez przypadek źle odpowiedziałem na jedno z pytań kontrolnych (pytania na żółtym tle) i moja płatność została zablokowana (!)Musiałem dzwonić do konsulatu i próbować się umówić telefonicznie na rozmowę. W trakcie rozmowy pani mnie poinformowała, że mam płatność zablokowaną i wyśle prośbę o jej odblokowanie. Dzisiaj rano zalogowałem się online do systemu i mogę już wybrać dogodny dla mnie termin spotkania.
jamijami21 Napisano 26 Lutego 2014 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2014 Czyli jak należy odpowiedzieć na pytanie które jest na żółtym tle?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.