Skocz do zawartości

Ustalenie Terminu Spotkania Z Konsulem Online - Problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

Szukałem podobnego tematycznie wątku na niniejszym forum lecz nie udało mi się znaleźć, dlatego też pozwoliłem sobie na założenie tematu. Jeśli taki wątek już istnieje to poproszę o przeniesienie postu lub inną ingerencję moderatorów.

Mój problem:

Chcę się umówić na rozmowę z Konsulem w Krakowie poprzez stronę internetową. Zarejestrowałem się, wypełniłem poszczególne pola i dochodzę do końcowego momentu, który nazywa się "DropBox Confirmation Letter". Wydrukowałem sobie to potwierdzenie. Po lewej stronie poniżej menu, pojawiła mi się informacja następująca: Pierwsza dostępna data to Tuesday February 18, 2014. Nie jest to aktywny link więc nie da się kliknąć na to.

Pytanie: co teraz? dostanę wkrótce jakiegoś maila informującego mnie o godzinie spotkania we wtorek 18 lutego? Ja to dalej wygląda?

Napisano

Wybranie konkretnego terminu i godziny, możliwe jest dopiero po uiszczeniu opłaty. Czy dokonałeś już opłaty poprzez ten przelew online?

Napisano

Chyba znalazłem przyczynę:

Aby potwierdzić płatność proszę podać numer pokwitowania. Prosimy pamiętać, że istnieje różnica czasu między datą wpłaty w banku i zatwierdzeniem tej wpłaty po którym można przystąpić do umawiania spotkania. Prosimy o cierpliwość i dziękujemy za współpracę.

Numer pokwitowania podałem. Poczekam do poniedziałku, może dojdzie do nich moja wpłata i wtedy pojawi się możliwość wybrania dnia i godziny spotkania.

Ktoś z was też tak długo czekał?

Napisano

Jeżeli nr pokwitowania jest dobry i wpłata do nich dotarła to powinno Cię przekierować dalej na ustalenie terminu i godziny.

Jeżeli płaciłeś przez system Sofort to raczej powinno odbyć się to bez czekania, więc sprawdź wszystkie dane czy wysłałeś na poprawny nr konta i czy wpisujesz poprawny kod! Najlepiej poczekaj do poniedziałku

Pozdrawiam

Napisano

Numer pokwitowania jest dobry, sprawdzałem 10 razy zanim go przeklepałem :]

Może wszystko jest OK, tylko ja nie widzę w tym systemie po zalogowaniu możliwości umówienia spotkania? Jak jest finalny krok w wypełnieniu tego kwestionariusza odnośnie wyznaczenia terminu?

Napisano

Już wiem co poszło nie tak. Napiszę, może posłuży komuś innemu jak będzie w takiej sytuacji jak ja.

Otóż przez przypadek źle odpowiedziałem na jedno z pytań kontrolnych (pytania na żółtym tle) i moja płatność została zablokowana (!)
Musiałem dzwonić do konsulatu i próbować się umówić telefonicznie na rozmowę. W trakcie rozmowy pani mnie poinformowała, że mam płatność zablokowaną i wyśle prośbę o jej odblokowanie. Dzisiaj rano zalogowałem się online do systemu i mogę już wybrać dogodny dla mnie termin spotkania.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...