Skocz do zawartości

Wizy Pracownicze Małżeństwo Do Pracy


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :) Pozdrawiam na wstępie wszystkich bywalców

Mam ogrom pytań ale po kolei , z góry uprzedzam że jestem zielona i moje pytania mogą Was rozśmieszyć:

1) Razem z mężem chcemy wyjechać na rok lub dwa do USA do pracy ,dzwonilismy już do firmy która zatrudnia ludzi i praca jest choćby od zaraz , tylko że wizy na Nasz koszt , jakie wizy będa dla Nas odpowiednie?jakich dokumentów powinniśmy oczekiwać od firmy która Nas będzie zatrudniać?

2) Jesteśmy młodzi , chcemy zarobić w Stanach przy okazji pozwiedzać i wrócic do kraju bo mamy tu rodzicow, firmę , ja mam pełnomocnictwa na sprawy i konta mojej Mamy , co powinniśmy uwzględnić w rozmowie z Konsulem?Czy jako małżeństwo każde z Nas osobno jest "przesłuchiwane"? co mamy wziąć na rozmowe z konsulem?

3) jeśli dostaniemy wizy to na jaki okres czasu? czy można to uwzglednic we wniosku czy jest to narzucane odgórnie?

4)czy można się ubezpieczyć w Polsce- jakieś ubezpieczenie podróżne które np pokrywa ew. koszty leczenia na tak długi czas np rok ?

5) Proszę o wszelkie porady , oraz pytania jakie może zadawać konsul

Bardzo dziękuje za poświęcony czas i pozdrawiam

Kinga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Witajcie :) Pozdrawiam na wstępie wszystkich bywalców

Mam ogrom pytań ale po kolei , z góry uprzedzam że jestem zielona i moje pytania mogą Was rozśmieszyć:

1) Razem z mężem chcemy wyjechać na rok lub dwa do USA do pracy ,dzwonilismy już do firmy która zatrudnia ludzi i praca jest choćby od zaraz , tylko że wizy na Nasz koszt , jakie wizy będa dla Nas odpowiednie?jakich dokumentów powinniśmy oczekiwać od firmy która Nas będzie zatrudniać?