Jump to content
andyopole

Chciałem Powiedzieć Że...

Recommended Posts

4 minuty temu, katlia napisał:

Jezeli na polowanie czy sport, OK.

Ale tu chodzilo o jakiegos histeryka ktory chce sie bronic od... a ja wiem? Zobmies? Czy innych kupujacych papier toaletowy? 

Tu chodzi o bezpieczeństwo, o obronę - przed ludźmi właśnie. Jeżeli w sklepach zabraknie jedzenia - nie twierdzę, że się tak stanie, ale JEŻELI, to nie wirus, a ludzie będą realnym zagrożeniem. 

Nawet, gdyby wirusa nie było - zaopatrzenie się w broń do obrony koniecznej jest jak najbardziej dobrym pomysłem. Nie mówię o chodzeniu z pistoletem na codzien, ale o posiadanie broni w domu.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli na polowanie czy sport, OK.

Ale tu chodzilo o jakiegos histeryka ktory chce sie bronic od... a ja wiem? Zobmies? Czy innych kupujacych papier toaletowy? 
@katlia nie sadze, ze w zwiazku z obecna panika bedzie potrzeba bronienia sie od Zombie, czy czegokolwiek. I nie chcialbym w zyciu musiec mierzyc z broni do kogokolwiek, ale jednak gdybym mial wybor strzelic, czy byc zastrzelonym przez kogokolwiek zagrazajacego mi, rodzinie, czy mojemu mieniu, to jednak chce miec jakies szanse.

Mam bardzo mierne umiejetnosci, zwlaszcza w broni krotkiej. Moja corka calkiem niezle posluguje sie karabinem .22lr. Ale by dojsc do jakiejkolwiek wprawy zajelo mi dobre 2 lata cwiczen i pewnie z 7,500-9,000 naboi. I wciaz niech Bog mnie strzeze bym musial wyciagnac kiedys bron, bo nie wierze sobie bym trafil lub chcial trafic. O bron w domu najpierw prosila moja zona, a ja z czasem sie wciagnalem i jest to dzis jedna z moich niewielu rozrywek.

Sent from my SM-G973U using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też chyba kupię sobie jakąś pukawke. Tylko muszę wystąpić do Councilu o zwiększenie limitu odstrzalu na ten rok do czterech osób, został mi niewykorzystany limit z ubiegłego roku na dwie osoby. Z takim przydzialem  chyba obronie swój garnek smalcu że skwarkami. :D 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

19 godzin temu, andyopole napisał:

Tankowalem w ubiegłym tygodniu, nie jestem pewien ale było chyba $2.69.

Znalazłem w aucie paragon z poprzedniego tygodnia. Cena była $2.72/galon. Będę tankować w czwartek lub piątek to podam aktualną cenę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, mcpear said:

trąci trochę ruchem antyszczepionkowym.

What??? Nie ma chyba większego zwolennika szczepien niż ja, w ogóle nie o to chodzi. Po prostu przechorowałam ospę dwa razy wiec dowiedziałam się empirycznie na własnej skórze że owszem można chorować więcej niż 1 raz. A nie jestem osobą która często choruje, wręcz przeciwnie, zdrowa jak koń. Reguły nie ma. Dopóki nie zachorowałam drugi raz to gadałam tak jak ty albo jak @rzecze1, teraz jestem ostrożniejsza... 

A poza tym nawet jeśli na covid-19 choruje się tylko raz, bo potem jest odpornosc i większość ludzi przechodzi to łagodnie to nie macie pewności że nie znajdziecie się akurat w tym małym ułamku który przejdzie to ciężko i będziecie potrzebować hospitalizacji a to co najmniej 3-4 tygodnie wyjęte z życia. Mnie to przeraża, bo w razie gdybym i ja i mąż wylądowała nagle w szpitalu to nie ma kto się zająć naszymi dziećmi... Także moja strategia jest taka by do końca walczyć o to, żeby nie zachorować - a przynajmniej zmniejszać ryzyko zachorowania. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Jackie napisał:

Jezus Maria... :( 

W czasach gdy jeszcze stac panstwo na luksus wybierania ktory szpital ma byc zakazny, a ktory nie, decyzja o zabraniu jedynego szpitala 120 tysiacom ludzi gdzies na prowincji... choc w Bialymstoku jest piec czy iles do wyboru - jest rzeczywiscie kontrowersyjna.

I o ile prosci ludzie z prowincji czesto bywaja ciemni i okrutni (tak jak Ci ktorzy gdzie indziej domagali sie adresow zakazonych...), tak Wojewoda wysylajacy chorych do nieprzygotowanej placowki ktora niechybnie zamieni sie w umieralnie, ale umieralnie ktora bedzie daleko od Urzedu Wojewodzkiego i Bialegostoku!, niczym sie od nich nie rozni...

Kaczynski wspierajac pisowskiego wojewode zawiesza pisowskich poslow ktorzy z pro-pisowskimi mieszkancami sie zgadzaja, a pisowscy wyborcy zapowiadaja, ze "pojdo do WHO i Helsinskiej Fundacji Praw Czlowieka"... majac za nic to, ze to przeciez agencja genderu i LGBT...

I oczywiscie od razu do Helsinek... bo nawet Kurpie wiedza, ze do "zreformowanych" przez kaczystowskich naprawiaczy Rzeczypospolitej polskich sadow nie ma juz po co...   @marwin ! Swiat na Zachodniej Bialorusi istotnie sie wali...

O tym, ze jesli sytuacja obierze kierunek jak w Lombardii to decydowac sie bedzie nie jaki szpital, ale jaki magazyn przejac aby pomiescic zakazonych... o tym nikt nie mysli.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 minut temu, rzecze1 napisał:

gdzies na prowincji... choc w Bialymstoku jest piec czy iles do wyboru -

Qrde, skóra mi scierpla! Czasem warto przełączyć klawiaturę i napisać "pięć" bo przeczytałem że jest kilka pieców do wyboru. A to przecież nie po chrześcijańsku... :D

  • Haha 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie zostały otwarte tylko sklepy i apteki. Dziś przedłużyli zamknięcie szkół do końca kwietnia. Jedyny pozytywny side efekt tego wirusa to brak korków. Rano i po pracy tempomat całą drogę. 
Pracy niestety nie mogę wziąć do domu. Za to od początku roku mamy rekordową sprzedaż w historii firmy.

Dziś byłem w Walmart u nas na wsi ale tylko w aptece, nie chciało mi się iść w regały popatrzeć na efekty paniki ogolnonarodowej.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, andyopole said:

Dziś byłem w Walmart u nas na wsi ale tylko w aptece, nie chciało mi się iść w regały popatrzeć na efekty paniki ogolnonarodowej.  

Ja bylem wczoraj wieczorem. W sumie poza brakiem wiadomych produktow do higieny i drobiu/mielonego, wyglada normalnie. Zastanawia mnie czemu wolowiny i wieprzowiny tak nie wykupuja? Miecha bylo do wyboru do koloru: tomahawki, butt shoulders, briskety, 5 rodzajow stekow. Poniewaz teraz grilla mam na wyciagniecie reki w "office'ie", to przejde na tryb wedzenia w godzinach pracy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja byłem w Costco wczoraj. Po pierwsze wózki są inaczej wydawane - każdy z nich ma przecieraną rączkę środkiem odkażającym przez pracownika zanim go wydadzą tobie. Liczą wszystkich wchodzących i wychodzących i jeśli w sklepie jest za dużo ludzi (trudno powiedzieć jaki jest ten próg na serio) to nie wpuszczają ich. Przy wejściu jest duża uaktualniana tablica z produktami, które się skończyły. Przy kasach zaznaczone są specjalne linie tak aby osoby w kolejce stały od siebie o 6 stóp.

Czego brakowało wczoraj:
- papieru toaletowego
- środków do odkażania i higieny
- drobiu i wieprzowiny
- mrożonego mac&cheese i wielu innych gotowych mrożonych obiadów
- zup, puszek i wielu  produktów w tym obszarze
- ryżu, makaronu, fasoli
- masła  orzechowego (to mnie ubawiło !!!)
- bekonu
- generalnie chłodnie i lodówki w 80% puste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...