Jump to content
andyopole

Chciałem Powiedzieć Że...

Recommended Posts

Dnia 1.06.2020 o 13:33, Jackie napisał:

Protesty były wcześniej, zaraz potem zleciała się swołocz. Najbardziej podobała mi się historyka idioty który podpalił budynek sądu w Nashville i sądził że nikt się nie połapie.

Dokladnie! Nonstop widze nowe artykuly z nagraniami z napasci/kradziezy ze sklepow z prosba o rozpoznanie osob bioracych udzial. I serio wiekszosc z nich maja niby maski, ale idzie rozpoznac jezeli sie kogos zna. Widzialam jedno nagranie jak sobie ludzie wynosili merch ze sklepu Nike'a, gdzie w ogole nie byli zamaskowani niektorzy ludzie. Serio mam nadzieje, ze poniosa za to konsekwencje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak tam Kochani ? 

Black lives matter ? Czarne tla w social mediach na profilowe poustawiane ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak tam Kochani ? 
Black lives matter ? Czarne tla w social mediach na profilowe poustawiane ? 
@ilya_: druga strona ma calkiem dobra zabawe. K'prawdzie nikt nie urzadza tutaj Black Fridays jakie wy macie od kilku dni, ale internet na te kolorowa holote nie jest obojetny.
Jak to dzisiaj wyczytalem, i sprawdzilem, po islamskich wybrykach zawsze jest by nie rozpamietywac ran, przebaczac i nie wrzucac wszystkich kozoj..cow do jednego worka - dzis tych hasel nie widze w necie. Wszyscy policjanci ponoc sa zli i juz. A prezydent to wogole porazka. Jedynie zamet NY wprowadza, bo postepowi teraz nie wiedza, czy lepiej popierac meza czarnej bylej lesbijki (mayor), czy drugie pokolenie gubernatorow.

Do tego dochodzi poczucie humoru jak tutaj:


Albo, dla mnie jako Polaka-cebulaka, lekkie przegiecie z kontrdemonstracji jakie przechodza przez bialy Midwest (patrz zalacznik, zdjecie nie jest ani mojego auta, ani robione przeze mnie - podobno zrobione w Bismarck, ND).

Obecnie projektuje wiezienie, wiec przy takim obrocie spraw klientow moze nie brakowac. W dobry moment trafilo.d15c26706a032b02c684b86c7e3214f8.jpg

Sent from my SM-G973U using Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przegięcie jest tylko lekkie więc spoko.

Tymczasem Mattis - osoba której trudno trudno zarzucić niekompetencję czy bycie po stronie demokratów, napisał co myśli....

Warto przeczytać...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale przegięcie jest tylko lekkie więc spoko.
Tymczasem Mattis - osoba której trudno trudno zarzucić niekompetencję czy bycie po stronie demokratów, napisał co myśli....
Warto przeczytać...
Rozmawialismy o tym zdjeciu w pracy. Nie wszyscy rozumieli co to za flaga. Najsensowniej wygladalo wytlumaczenia:
1. 'zagorzaly nazista' - ponoc sa tutaj tacy,
2. 'Musisz zrozumiec, ze z 1/3 nas ma korzenie Niemieckie, a 1/3 Skandynawskie. Moze to byc jedyna niemiecka flaga jaka mu zostawil dziadek'.

A tutaj 'co odroznia ludzi od malp' (tytul oryginalny):
http://demotywatory.pl/5002883

Sent from my SM-G973U using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby czarnoskóry policjant zamordował białego obywatela (były również takie przypadki) to jedynym pokłosiem tej tragedii byłby ewentualnie pokojowy "marsz milczenia" przeciwko przemocy, zorganizowany przez lokalną społeczność. Po tragedii w Minneapolis mamy bandycką rewoltę, ofiary śmiertelne  i straty materialne na setki milionów/miliardy USD.

........................................................................................................................................................................................

https://www.hoplofobia.info/kto-zabija-w-ameryce-1/   A tu statystyki na temat przestępczości w USA.

https://www.hoplofobia.info/kto-zabija-w-ameryce-2/

Przypominam, że ludność afroamerykańska to dokładnie 12,6 % ogółu mieszkańców USA. A w zakładach karnych jest jej grubo ponad 50 % ogółu osadzonych.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 minut temu, Kleofas11 napisał:

Gdyby czarnoskóry policjant zamordował białego obywatela (były również takie przypadki) to jedynym pokłosiem tej tragedii byłby ewentualnie pokojowy "marsz milczenia" przeciwko przemocy, zorganizowany przez lokalną społeczność. Po tragedii w Minneapolis mamy bandycką rewoltę, ofiary śmiertelne  i straty materialne na setki milionów/miliardy USD.

.

I przez takich jak Ty - ktorzy nie spedza kilku sekund zeby pomyslec nad przyczynami tego, dalej takie rzeczy sie beda odbywaly. Serio, spedz troche czasu nad tym zeby pomyslec dlaczego jest taka przestepczosc wsrod tej populacji. Uwazasz ze sie z tym urodzili czy masz jakas lepsza teorie na ten temat ?   Ludzie wypisujacy takie bzudry jak powyzej beda zawsze, natomiast w normalnym kraju powinni byc kompletnie zmarginalizowani.

Rasizm to tylko jedna strona problemu ktorym jest nierownosc ekonomiczna w US - od lat. Na szczescie wyglada na to ze ludzie przestaja wierzyc w bzdure pod tytulem american dream, w OH wg. sondazu Fox News (!) Trump jest ponizej Bidena (LOLOLOLOL). 

  • Like 4
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kzielu napisał:

OH wg. sondazu Fox News (!) Trump jest ponizej Bidena (LOLOLOLOL). 

Nawet ja sie moge zgodzic, ze swoimi dzialaniami w czsie COVID (czytaj: socjalizm) przegra te wybory. Ale pamietaj, ze na dzien przed ostatnimi wyborami Clintonowa miala taka przewage nad Trumpeme, ze on chyba nie mial nawet zwycieskiej mowy przygotowanej;) Wiec sondaze sondazami, a zycie to weryfikuje pozniej.

Czarni nie sa zli ludzie z natury, wiec wyluzuj. Sa tak samo zli i dobrzy jak my. Maja tylko inne predyspozycje i w dzisiejszym swiecie trudniej im sie odnalezc. Nawet jesli odrzucimy kreacjonizm i przyjmiemy ze prawdziwe sa odkrycia ktore naukowcy poczynaja - od nich chyba sie to wszytsko zaczelo gdzies w Afryce. Pareset wiekow temu to oni rzadzili, ale od tego czsu warunki sie zmienily.

Ja tam wciaz wierze w badania Watsona (tego od DNA), ktory twierdzi ze nie jest rasista, ale udowadnia, ze sa roznice w inteligencji miedzy rasami. Jakis autorytet naukowy on tam ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, marwin napisał:

Ja tam wciaz wierze w badania Watsona (tego od DNA), ktory twierdzi ze nie jest rasista, ale udowadnia, ze sa roznice w inteligencji miedzy rasami. Jakis autorytet naukowy on tam ma.

A powiedzial ze nie jest rasista bo ma "black friend(s)" ? Czy inna czesto uzywana wymowke uzyl ? A nawet gdyby faktycznie byly istotne roznice w inteligencji pomiedzy rasami - to co z tego ? Survival of the fittest ? Ewidentnie biali nie sa "fittest" bo sie chowaja do schronu albo do pomocy wolaja kolegow w mundurach... LOLOL

Poza tym - ta dyskusja nie ma wielkiego sensu w momencie jak piszesz "maja inne predyspozycje"

Btw - u nas (West Chester, OH - takie suburban community, median income $84k, znalazlo sie na jakiejs glupiej liscie 100 best places to live kiedys) zarzadzilo curfew na 30 dni. Najbardziej przestraszona grupa bialych rasistow w kraju...

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 minut temu, kzielu napisał:

A powiedzial ze nie jest rasista bo ma "black friend(s)" ? Czy inna czesto uzywana wymowke uzyl ? A nawet gdyby faktycznie byly istotne roznice w inteligencji pomiedzy rasami - to co z tego ? Survival of the fittest ? Ewidentnie biali nie sa "fittest" bo sie chowaja do schronu albo do pomocy wolaja kolegow w mundurach... LOLOL

Nie wiem jakiej uzyl wymowki. Gdyby poiwedzial, ze jest rasista, by zyskal jeszcze wiecej w moich oczach swoja odwaga. Zreszta taka sama odwaga jak Biedron u mnie zyskal otwarcie przed laty afiszujac sie swoimi preferencjami sexualnymi (Biedronia za odwage cenie, za preferencje nie).

Jak sam piszesz, biali nie sa 'fittest' i to sa te roznice w predyspozycjach:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...