Skocz do zawartości
andyopole

Chciałem Powiedzieć Że...

Recommended Posts

1 godzinę temu, Paulina_89 napisał:

Nachodzilam sie po sklepach i przymierzalam rozne tactical boots i w koncu w under Armour znalazlam takie ktore by mnie nie uciskaly w roznych miejscach... idac z nimi do kasy bylam gotowa wydac 89 dolcow, co i tak wydawalo mi sie atrakcyjna cena, bo ten sam model na Amazonie kosztuje 125 zielonych. Przy kasie facet mowi “49 dollars” ... myslalam ze sie przeslyszalam , ale nie lol zakup dnia 

Nie mam w sumie doswiadczenia z tactical boots, ale mam bootsy z timberlanda i na poczatku mega ciezko mi sie je nosilo bo strasznie ciezkie. Mialam wrazenie na poczatku jak je nosilam, ze mam takie odwazniki na rzepach na nogach, z ktorymi swoja droga chodzilam jak bylam mlodsza. Teraz tylko na silownie zakladam. Swoja droga mam jeszcze jedne timberlandy do sprzedania, funkiel nowki, burgundowe, jakby ktos byl zainteresowany :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
53 minuty temu, Paulina_89 napisał:

8 h , yep 

Gees! Nigdy tego nie pojmę. Chyba za stary jestem. :) Też mam np. gumowce za które zapłaciłem $115 ale zakładam je tylko wtedy kiedy muszę i ani chwili dluzej. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

31 minut temu, andyopole napisał:

Gees! Nigdy tego nie pojmę. Chyba za stary jestem. :) Też mam np. gumowce za które zapłaciłem $115 ale zakładam je tylko wtedy kiedy muszę i ani chwili dluzej. 

Ale te tactical boots sa akurat wygodne i z tego co teraz czuje to maja dobre podparcie do lukow wiec jest szansa ze mnie nie beda bolaly po calym dniu. Ciezkie tez mi sie nie wydaja ;) Ja za to nie rozumiem jak niektorzy moi koledzy z pracy wytrzymuja w skorzanych platfusach (dress shoes) :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Paulina_89 napisał:

Nachodzilam sie po sklepach i przymierzalam rozne tactical boots i w koncu w under Armour znalazlam takie ktore by mnie nie uciskaly w roznych miejscach... idac z nimi do kasy bylam gotowa wydac 89 dolcow, co i tak wydawalo mi sie atrakcyjna cena, bo ten sam model na Amazonie kosztuje 125 zielonych. Przy kasie facet mowi “49 dollars” ... myslalam ze sie przeslyszalam , ale nie lol zakup dnia 

Jaki model ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, ilon napisał:

Nie mam w sumie doswiadczenia z tactical boots, ale mam bootsy z timberlanda i na poczatku mega ciezko mi sie je nosilo bo strasznie ciezkie. Mialam wrazenie na poczatku jak je nosilam, ze mam takie odwazniki na rzepach na nogach, z ktorymi swoja droga chodzilam jak bylam mlodsza. Teraz tylko na silownie zakladam. Swoja droga mam jeszcze jedne timberlandy do sprzedania, funkiel nowki, burgundowe, jakby ktos byl zainteresowany :) 

Ja mam dwie pary timberlandow, pierwsza kupiłam w tamtym roku przed wyjazdem do DC, wlasnie z tych ciężkich i bardzo rzadko je zakładam bo sa wlasnie niewygodne strasznie i cholernie ciężkie, bardzo meczy mi sie w nich noga. Moje sa niebieskie ;) latem dostałam drugie Timberlandy, czarne takie leciutkie za kostkę i sa meeeeeega! Nosze je prawie cały czas, nie przemakaja, sa megawygodne, i do wszystkiego pasują ;) tych pierwszych bym sie najchętniej pozbyła, chociaż pewnie przy dużych mrozach albo trekkingu lepiej by sie sprawdziły.

Ja dzisiaj wysłałam paczki świąteczne, wczoraj cały dzien jak świstak zawijalam je w sreberka wiec cieszę sie ze juz to za mna. Dzisiaj w nagrodę zrobiłam zakupy online w polskim sklepie na swieta ;) bedzie kiełba i pierogi :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

7 godzin temu, kzielu napisał:

Jaki model ?

A nie, sorry, to byly te: https://www.amazon.com/Under-Armour-Valsetz-Military-Tactical/dp/B01M029O3F/ref=mp_s_a_1_24?ie=UTF8&qid=1544838119&sr=8-24&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=tactical+boots+under+armour&dpPl=1&dpID=41Mdqh5Vz-L&ref=plSrch

teraz sie jeszcze raz przyjzalam wszystkim detalom na swoich butach i to jednak te. Tak czy inaczej w outlecie under armour sporo zaoszczedzilam bo cena tych wciaz ponad 120 w przypadku mojego rozmiaru. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
18 minut temu, Paulina_89 napisał:

A nie, sorry, to byly te: https://www.amazon.com/Under-Armour-Valsetz-Military-Tactical/dp/B01M029O3F/ref=mp_s_a_1_24?ie=UTF8&qid=1544838119&sr=8-24&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=tactical+boots+under+armour&dpPl=1&dpID=41Mdqh5Vz-L&ref=plSrch

teraz sie jeszcze raz przyjzalam wszystkim detalom na swoich butach i to jednak te. Tak czy inaczej w outlecie under armour sporo zaoszczedzilam bo cena tych wciaz ponad 120 w przypadku mojego rozmiaru. 

Thnx - mam UA outlet pod reka to przejade sie jutro... (bo ja ogolnie jestem UA fanboy, mam milion ich tech tees i innych ciuchow).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

26 minut temu, kzielu napisał:

Thnx - mam UA outlet pod reka to przejade sie jutro... (bo ja ogolnie jestem UA fanboy, mam milion ich tech tees i innych ciuchow).

No to zajrzyj :) mozliwe ze Maja wyprzedaz 40% czy cos w ten desen, bo tak jak mowie , dopiero przy kasie mi powiedzieli ze place $49 + tax, wiec gdzies musialam przeoczyc informacje o promocji. Ja tez lubie UA i moj maz kupuje tam czesto buty do biegania. Ja mam wlasciwie kilka koszulek od nich na silownie, szorty i te buty co wlasnie nabylam. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Odnośnik został osadzony automatycznie.   Wyświetlaj jako odnośnik

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...