EmKa123 Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 Witam. Mam problem, 20.11 wypełniałam wniosek odnośnie wizy turystycznej, za pośrednictwem biura podróży. Przelewu też tam dokonałam, ponieważ stwierdziłam, że będzie szybciej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam tel z informacją ustalenia dnia rozmowy, a gdy dzwonię do biura babka mówi mi, że nie ma kalendarza na grudzień... Wchodząc na stronę, na której można sprawdzić status wizowy pisze '' NO STATUS Please contact the U.S. Consular office you believe is responsible for processing your visa application.'' Czy ktoś też tyle czekał ??Lub miał podobny problem?? Bardzo proszę o odp!
KaeR Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 Witam. Mam problem, 20.11 wypełniałam wniosek odnośnie wizy turystycznej, za pośrednictwem biura podróży. Przelewu też tam dokonałam, ponieważ stwierdziłam, że będzie szybciej. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam tel z informacją ustalenia dnia rozmowy, a gdy dzwonię do biura babka mówi mi, że nie ma kalendarza na grudzień... Wchodząc na stronę, na której można sprawdzić status wizowy pisze '' NO STATUS Please contact the U.S. Consular office you believe is responsible for processing your visa application.'' Czy ktoś też tyle czekał ??Lub miał podobny problem?? Bardzo proszę o odp Jaki wniosek wypelnialas w biurze podrozy?
KaeR Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 B1/B2 Ds-160 Terminy na grudzien sa. Wlasciwie to juz na polowe grudnia. Dlaczego biuro Cie musi umawiac? jesli masz numer DS-160 to mozesz to sama zrobic przez strone http://www.ustraveldocs.com/pl_pl/index.html.
EmKa123 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 wiem wiem, umówiłabym się gdyby była taka możliwość ale wchodząc tutaj https://ceac.state.gov/CEACStatTracker/Status.aspx?eQs=WwjqOlbeRYzCYubaSQI+RA== i wpisując nr potwierdzenia wyskakuje mi okienko z informacją którą podałam powyżej...
KaeR Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 No ale nie jestes umowiona na rozmowe. Jak sie zarejestrujesz z numerem DS-a to dopiero bedziesz wyskakiwac.
EmKa123 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 Dziekuje, już chyba wiem o co chodzi... po prostu w biurze musieli pomylić cos nr konta albo cos bo po zalogowaniu się na swoje konto wszystko jest, nawet najblizsza wolna data, ale nie moge wybrac tego okienka gdzie pisze ''brak obecnie wyznaczonych spotkań wizowych'' tak jakby przelew nie dotarł... bylam przed chwila w tym biurze i tlumaczy sie ona ze ta data z boku gdzie pisze najblizsze mozliwe spotkanie to raczej blef i ze dziwne to wszystko... po prostu zaraz wybuchne... :/ Pozatym przy przelewie dostałam fakture, ale nie dostałam potwierdzenia wpłaty, co dla mnie tez jest dziwne, poniewaz potwierdzenie jest wymagane na spotkanie... przy zakladaniu konta online podała fikcyjnego maila... mam juz taki metlik w glowie, ze nie wiem o co w tym wszystkim chodzi...
ania_673 Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 jakby przelew dotarł to przecież mogłabyś się juz umawiac, bo gdy placisz przelewem i pieniądze wpływają na konto Ambasady, to ten nr potwierdzenia sam sie 'uzupelnia' i wystarczy tylko kliknąć 'następny krok' czy jak to się tam nazywało i można się umawiac. a nie mogą Ci pokazać potwierdzenia przelewu ?
EmKa123 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 potwierdzenie mam w formie faktury... nic pozatym, a przeciez na spotkanie potrzebne jest potwierdzenie wpłaty.. a nr potwierdzenia przychodzi na poczte? przepraszam za moją ciemnotę... :/ ale pierwszy raz jestem w takiej sytuacji
sly6 Napisano 4 Grudnia 2014 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2014 masz tak ze albo ta osoba Cie umowi sama lub tez wezmiesz od nich ta wplate.bo z faktura malo co zrobisz masz moze podpisana umowe,ile placilas z ta usluge kto kiedys za Ciebie wypelnial wnioski?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.