Jump to content

Recommended Posts

A ja mam pytanie takie -

wpłaciłam pieniądze za wizę w sobotę 06.02.2016 po południu robiąc to za pomocą przelewu internetowego. Kiedy mogę się spodziewać potwierdzenie ze to pieniądze wpłynęły? u siebie w banku otrzymalam potwierdzenie zaksięgowania ich, ale nie wiem co dalej. dalej nie mogę umówić się na spotkanie z konsulem bo kiedy wprowadzam swoj numer CGI wyskakuje mi taki komunikat

Nie odnaleziono żadnych ważnych wpłat zgodnych z wprowadzonym numerem pokwitowania. Proszę sprawdzić czy numer został wprowadzony prawidłowo i czy opłacili Państwo właściwą kwotę należną za wizę o którą się ubiegacie.

udzieli mi ktos odpowiedzi.

W weekendy nie są realizowane żadne rozliczenia międzybankowe, z tego co mi wiadomo.

Czyli będzie tak, jakbyś przelew zrobiła dopiero dziś. Więc albo spróbuj dzisiaj popołudniu, albo dopiero jutro.

Czy pytasz o opłatę wizową do wizy turystycznej?

Pytam, żeby przenieść Twoje pytanie do działo o wizach turystycznych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za wizę turystyczna

Chodzi mi o tą płatność której sie dokonuje w celu umowienia sie z konsulem i umowienia spotkanie aby starac sie o wize

W weekendy nie są realizowane żadne rozliczenia międzybankowe, z tego co mi wiadomo.

Czyli będzie tak, jakbyś przelew zrobiła dopiero dziś. Więc albo spróbuj dzisiaj popołudniu, albo dopiero jutro.

Czy pytasz o opłatę wizową do wizy turystycznej?

Pytam, żeby przenieść Twoje pytanie do działo o wizach turystycznych.

Tak chodzi o wize turystyczna.

Czyli pozniej wystarczy mi numer CGI aby umowic to spotkanie? bo znadnego maila z numerem potwierdzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam problem. Wypelnilam wniosek o wize turystyczna dla mojego ziecia. Chce teraz zaplacic za wize i umowic mu spotkanie, ale przy otwieraniu konta dostaje komunikat o bledzie. Imie i nazwisko mojego ziecia zawiera literke "ł" i wpisujac jego imie i nazwisko, nie majac polskich znakow skopiowalam sobie literk i wkleilam do imienia i nazwiska. tak zreszta ma w paszporcie.pokazal mi sie komunikat o bledzie:

Errors
  • Your request cannot be processed at this time. The site administrator has been alerted.
  • User could not be created. Please ensure First Name and Last Name are entered as they are in your passport.

Probowalam wpisac bez polskich znakow ale tez otrzymuje taki komunikat. Co mam zrobic? Jak otworzyc konto, zeby dokonac platnosci?

Bardzo pilnie prosze o odpowiedz! Pomozcie kochani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbijam pytanie tinki . Mam ten sam problem. Nazwisko ma "ń" i wyskakuje mi ten sam komunikat. Nie jestem w stanie utworzyć konta. Ktoś coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...