Skocz do zawartości

Staranie Się Z Dziećmi Czy Bez?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Zastanawiam się czy mamy jeszcze szansę, żeby otrzymać wizę?

Sprawa wygląda następująco:

Mam dwóch braci w US, którzy są nielegalnie. Wcześniej starałam się o wizę 3 razy (z czego ostatni raz 7 lat temu). Oczywiście bez skutku.

W obecnej chwili mam męża i 2 dzieci.

Staraliśmy się o wizę we czwórkę pod koniec lipca tego roku. Nie udało się. Powód śmieszny jak dla nas, bo nie wykazujemy wystarczajacych związków z Polską. Ja wciąż studiuję i jestem na urlopie wychowawczym, mąż ma dobrze płatną pracę, mamy swoje mieszkanie (O co nie zostaliśmy zapytani). Spełniamy tak naprawdę wszystkie warunki.

Chcieliśmy wylecieć na 3 tygodnie ze względu na ślub jednego brata i to, że nie widziałam ich kilkanaście lat.

Dla nas ta cała szopka z Ambasadą, to sprawa ogromnie upokarzająca, naprawdę. Podeszliśmy do tego uczciwie, zaznaczając prawdę we wniosku i podczas rozmowy z konsulem.

Brat nalega, byśmy spróbowali jeszcze raz, bo bardzo mu na tym zależy.. Nie ukrywam, że dla mnie też..

Czy jest sens podchodzenia po raz drugi? Wszyscy mówią, żeby bez dzieci, a później (gdyby nam się udało) dosłać dokumenty dzieci kurierem do Ambasady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Za tę - jak to nazywasz - "szopkę z ambasadą" podziękuj swoim braciom. To przez nich nie macie szans na wizę.

Oczywiście starać się możecie. Tego nikt Wam nie zabrobi.

Tylko problem polega na tym, że w Waszej sytuacji nic się nie zmieniło.

Ty studiujesz, mąż ma pracę, a Twoi bracia nielegalnie w USA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat zdaje sobie sprawę z tego, że tak się dzieje z Jego powodu.

Sytuacja się zmieni, bo zostawiamy tutaj dwójkę małych dzieci. Oprócz spełnienia reszty warunków jakie zostały ujęte na tym dokumencie o odmowie.