Skocz do zawartości

Wiza H1B Bez Wykształcenia Wyższego Ale Z Chętnym Pracodawcą?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanie, pracodawca z usa chciałby mnie sciągnąć do pracy na wizie H1B tyle, że nie mam wykształcenia wyższego.

Mam prawe 30 lat pracuję jako grafik komputerowy już ładnych kilka lat, głównie jako freelancer w większości przy reklamach tv choć pracowałem też przy grach komputerowych i nawet przez kilka miesięcy w tradycyjnej formie tj chodząc codziennie do biura jak normalny człowiek :)

Czy jest jakakolwiek szansa na zdobycie takiej wizy czy mogę zapomnieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanie, pracodawca z usa chciałby mnie sciągnąć do pracy na wizie H1B tyle, że nie mam wykształcenia wyższego.

Mam prawe 30 lat pracuję jako grafik komputerowy już ładnych kilka lat, głównie jako freelancer w większości przy reklamach tv choć pracowałem też przy grach komputerowych i nawet przez kilka miesięcy w tradycyjnej formie tj chodząc codziennie do biura jak normalny człowiek :)

Czy jest jakakolwiek szansa na zdobycie takiej wizy czy mogę zapomnieć?

Mozesz zapomniec. Ciekawe tez czy w tym zawodzie jest niedobor, zeby przejsc przez LC... Moze EB-3 jak Cie pracodawca bardzo lubi, ale wciaz ten nieszczesny LC zostaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w USA bardzo duzo grafikow computerowych ktorzy szukaja pracy/nowej pracy/wiekszych zarobkow. Jezeli nie masz jakiejs slawy w fachu, to firmie by sie po prostu nie oplacalo sciagac kogos z Polski. Sponsorowanie pracownika z zagranicy to dlugi i drogi proces, takze jest w nim element loterii, bo jest wiecej aplikacji na H1B niz wiz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskiego wyższego wyksztalcenia bez zmudnej procedury nostryfikacji nie uznaja ale gdy im wygodnie to wymagają. :D