Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Potrzebuję pilnej porady.

Dostałem ofertę pracy od znanej amerykańskiej firmy zajmujacej się wydobyciem ropy. Jestem inżynierem nawigacji morskiej. Jednocześnie oficerem marynarki handlowej. Pływam sobie na statkach wiekszych i mniejszych . No i pewnego dnia na mojej skrzynce email pojwiła się oferta pracy od tej firmy. Miałem na odpowiedź 3 dni robocze.

W zalączniku " Job Appointment Letter And Agreement" który miałem podpisać i wysłać skan z powrotem. Czytam, napisane wszystko - zarobiki, benefity, ile tygodni bede pracował, ile odpoczywał, mieszkanie na początku zapewnione przez firmę, dostanę pieniądze na urzazzenie się w Stanach, nazwe statku i kiedy zaczynam. Dokładnie 14 listopada. Kontrakt 2 lata w Houston. Podpisałem i wysłałem.

Zgłosił się do mnie adwokat imigracyjny z Los Angeles który wysłał mi pierwszy dokument o nazwie " Employment Authorization Form 2017". Wypełniłem go, wysłałem kopie dyplomu inżyniera i wszystko co chciał, zdjęcia do wizy itd. . Oczywiscie równiez wstępną umową która podpisałem z firmą. I jak to napisał zaczął proces wizowy do uzyskania wizy H-1B.

Dzisiaj dostaje od Niego email, że otrzymał wszystkie dokumenty, niektórymi rubrykami sam się zajmię, zebym nie wpisywał głupot ale......aby przejść do następnej części musze niestety zapłacić zgodnie z polityką firmy ( poniżej cześć umowy wysłanej do mnie) . Chodzi o nastepne dokumenty a mianowicie :

Below are the required fees needed for the Release within 2 working days, from the US Immigration Court.
(1) Affidavit of Support = $ 850.00 USD
(2) Letter of Attestation = $ 770.00 USD
(3) Stamp Duties = $ 200.00 USD
The Grand Total = $ 1,820.00.