Skocz do zawartości

Pytanie Do Pracujących Za Oceanem.


Labs92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

DV-2017 należy również do mnie co oznacza, że wylatuję w okolicach lipca 2017 do USA. Miejscem docelowym ma być Chicago, przynajmniej na sam rozruch oraz pierwsze miesiące/lata w USA.

Mam 24 lata. W czerwcu 2017 bronię prace magisterską. Studiuję Elektroenergetyke na AGH. W USA chciałbym nostryfikować ten dyplom, ewentualnie wybrać się na rok na Uniwersytet celem uzupełnienia brakujących przedmiotów pomiędzy Europą a US. Głównie zależy mi by mieć czysty Amerykański Bachelor, który otwiera furtkę do mniej fizycznej pracy. (przynajmniej tak mi się wydaję)

Pytanie mam odnośnie pracy. Czy lepiej zająć się robieniem kursów np. pod programowanie obrabiarek CNC lub inne tego typu, które jest popularne za Oceanem czy brnąć w coś innego? Czego łapać się na początek? Legalna praca, może być fizyczna/półfizyczna. Macie jakieś firmy do polecenia które przyjmują na entry level? Nie koniecznie w zawodzie. Jestem otwarty na wszystkie prace.

Macie jakieś doświadczenia życiowe dla młodego gościa, który w Stanach nie był nigdy, a chce zacząć przygode?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej ucz się tych urządzeń które polubisz bo nie ma nic gorszego niż nauka z przymusu. Gdzie się odnajdziesz i dobrze sprzedaż.

A z językiem? Jest wiele stron z ofertami pracy i teraz zobacz co oferują :)

A teraz szukasz pracy,pracujesz,łatwo znajdujesz pracę?

Masz gdzie zamieszkać?

Gdzieś zagranicą pracowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej ucz się tych urządzeń które polubisz bo nie ma nic gorszego niż nauka z przymusu. Gdzie się odnajdziesz i dobrze sprzedaż.

A z językiem? Jest wiele stron z ofertami pracy i teraz zobacz co oferują :)

A teraz szukasz pracy,pracujesz,łatwo znajdujesz pracę?

Masz gdzie zamieszkać?

Gdzieś zagranicą pracowałeś?