Skocz do zawartości

Emigracja /Praca dla Orientalisty


wickedstone

Rekomendowane odpowiedzi

Ladies and Gentelman 

Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie emigracji ekonomicznej do USA i Kanady.

Coś o sobie: nazywam się Maciek mam 22 lata i studiuję Arabistykę na Uniwersytecie Warszawskim (Arabic Studies). Po studiach chciałbym wyjechać do Ameryki na jakiś czas z 2 prostych powodów: Chce zwiedzić Kanadę i Stany no i oczywiścię zarobić. W te wakacje 3 miesiące byłem w Toronto i bardzo mi się spodobało to miejsce, mam też tam dalszą rodzię, która minie ugościła i załatwiła prace w fabryce. Czy ktoś z Was orientuje się jak wygląda rynek pracy dla ludzi władających językami orientalnymi? Chcę zrobić specjalizację tłumacza, ale mogę pracować wszędzie tam gdzie przyda się język arabski i perski (poza kebsem) 

Czy jest tu ktoś kto może mi doradzić gdzie szukać, co czytać i nad czym pracować? Mam jeszcze rok do zakończenia stdiów. Czy mój dyplom będzie w ogóle uznany? Czy jest możliwy staż w jakiejś instytucji w wakacje? Bardzo proszę o informacje. 

Nie jestem muzułmaninem :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz sie martwic o uznawanie dyplomu, to poczytaj o wizach pracowniczych bo bez tego do USA nie wyemigrujesz (przynajmniej w tej kategorii). Nie znam sie na tych wizach tak bardzo, ale nie wydaje mi sie zeby te studia i znajomosc jezyka kwalifikowaly cie do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach